Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett barn hit eller dit. Personalen är lat eller så är de inte kompetenta att hantera en barngrupp.
Vet att andra barn fått komma tidigare, just för barnens bästa!
Man måste väl ändå få ha något att säga till om, när man inte jobbar heltid? Det handlar ju inte bara om föräldrars arbetstider, utan om vad som är bäst för barnen, eller?
Kan ju inte bara handla om arbetstider? Barnens bästa går väl före?
Är barnen över tre är det ju allmän förskola som gäller. Det är 15 eller 20 timmar i veckan som alla barn har rätt till gratis.
Ett barn hit eller dit?
Vi vet väl inte hur många som skulle vilja ha samma chans?
På dom förskolor jag jobbat har vi inte haft något barn som börjat 14, om det inte varit fritidsbarn, så jag vet inte hur vår kommun ställer sig.
Sedan tycker jag att det är konstigt att tycka att man straffar barn som inte får äta lunch på förskolan
Dom barnen har det väl jättebra som får äta i lugn och ro hemma med en förälder?
tempot vid en "dagislunch" är högt, och ofta ljudnivån också. Så jag tänker snarare att dessa barn är lyckliga
Å att i alla lägen utgå från att personalen är lat eller inkompetent är fräckt
Finns det en yrkesgrupp som gör rätt för pengarna är det förskolepersonal
* Jenny *
Jag tror snarare att det handlar om det bästa för mamman
Jag jobbar inte på förskola, slutade för flera år sedan.
men vi kommer inte ifrån att förskola är en stressig miljö
Om jag sett den välden från insidan, ska jag inte kunna skriva om det då?
Jag kan inte sitta och hålla med om att förskola är det bästa för barnen, För jag kommer alltid att vidhålla att föräldrar är det viktigaste!
Att som personal sitta och säga att förskolan är så himla viktig är, ett underkännande av föräldrar.
En lugn stund med mamma eller pappa ätandes lunch, kan aldrig vara sämre än en "dagislunch"
Jag har varit i den välden, och i takt med indragningar, ökade krav, och miljön som jag inte tycker är värdig det uppväxande släktet valde jag ett annat yrke!
Det är det bästa jag gjort.
*Jenny*
Antalet timmar man betalar för??? Man betalar väl samma oavsett tid?
Åtminstone har jag alltid gjort det?
Menar du att barnens bästa är att vara på förskolan istället för hemma?
Jag tror snarare att det handlar om det bästa för mamman
Är barnen över tre är det ju allmän förskola som gäller. Det är 15 eller 20 timmar i veckan som alla barn har rätt till gratis.