Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vilket trampande undercover håller på med bak i galoppen. Förtjänar helt klart att gå upp i ledning iallafall.
Vart tog Charlotte vägen? Struken?
Håller med, riktigt dåliga övergångar piaff-passage framförallt! Han sa i nån intervju sen att hon tydligen är brunstig, men ändå... Sen har jag så himla svårt för hans hållning, sitsen är jättefin från midjan och ner men ovanför det ser han ut som en 80-årig gubbeTycker kittels ritt var mkt hackig i övergångarna, känns som han fick väldigt snäll poängsättning, absolut i jämförelse med valegro som var innan.
Vi är iallafall kvalade till OS nu om jag förstått det rätt?
Tycker det skylls på mycket. Bromsar och brunst liksom. Kul med OS-kval iaf.
Mycket sympatisk intervju!I denna artikeln blev det mer nyanserat och jag gillar att PK poängterar att han inte skyller på hästen utan att han måste rida bättre och matcha henne bättre. Heder åt honom!
http://www.tidningenridsport.se/Tavling/EM-i-Aachen/2015/8/Jag-tar-lardom-av-det-har/
Jag har inte så bra koll på dressyrfolket och deras hästar. Men har inte Kittel kvar Scandic eller varför red han inte honom?