Tänkte nyss detsamma, sitter och googlar för att hitta om han är i avel, skulle vara spännande med lite trakhener på mitt Floricello-sto känner jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittar. Och gillar axis med. Hästen som hittills visas med nosen längst fram med tyckte om honom i GP:en med, trevligt visad ritt!Ingen som tittar nu? Gillar verkligen denna hästen, Axis
Tänkte nyss detsamma, sitter och googlar för att hitta om han är i avel, skulle vara spännande med lite trakhener på mitt Floricello-sto känner jag
Jo, jag tycker ändå att det är det. Jag gjorde ett "test" och visade klippet för sambo som är ytterst ointresserad och frågade om han kunde se något konstigt på filmen. Han tyckte det såg ryckigt ut "som om han slinter på kopplingen" och sen när jag frågade vilket ben svarade han "rätt".
Det hedrar honom. Å andra sidan hade det nog inte gått så mycket bättre om han hade fortsatt. Synd, jag gillar verkligen Kittels sätt mot publiken, han ger så sympatiskt intryck.Synd på en ritt som började fint, men bra att klappa och avbryta!
Vilka är kommentatorer?
Tack! Googlade och kollade SVT, men hittade inget.Kommentator: AnnaMaria Jansson. Expert: Gunilla Byström.