EM i dressyr

Tänkte nyss detsamma, sitter och googlar för att hitta om han är i avel, skulle vara spännande med lite trakhener på mitt Floricello-sto känner jag :d

Tänkte nyss detsamma, sitter och googlar för att hitta om han är i avel, skulle vara spännande med lite trakhener på mitt Floricello-sto känner jag :d

Och jag tänker att min Celia är kort i ryggen och skulle funka finfint med en hingst som är lite längre i ryggen.

Vi får nästan kolla om det går att lösa ettsto-licens på honom:p

Gillar batuta klart bättre idag än under lagtävlan, var lite väll spänt och ryckigt i rörelserna då, kul.

Jo, jag tycker ändå att det är det. Jag gjorde ett "test" och visade klippet för sambo som är ytterst ointresserad och frågade om han kunde se något konstigt på filmen. Han tyckte det såg ryckigt ut "som om han slinter på kopplingen" och sen när jag frågade vilket ben svarade han "rätt".

Tack för upplysningen! Det låter ju som att det var rätt "illa" då om även oinvigda kan se att det är ojämnt.

Jag har just anslutit framför TV:n, jag fick prioritera lite ridning och tvätt av hästtransport när det inte var ekipage jag var bekant med i början. Jag ska försöka multitaska lite då jag behöver packa och tvätta håret innan 17 men tänker se så mycket det går!

Men neeeeeeej! :( :( :(

I början såg det så jädra bra ut, jag förstår varför PK säger att han älskar den hästen - vilken utstrålning hon har! Och sen händer det där... :( :(

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 482
Senast: NilaD
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 707
Senast: Kariin__
·
Hästvård Undrar om någon har någon erfarenhet av muskelruptur på häst? Inte fullständig ruptur utan partiell, men omfattande ruptur av...
2
Svar
32
· Visningar
8 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII