Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Den hästen ville verkligen visa upp sig!Men så himla tråkigt för EG. Dels att Undercover var så vansinnigt spänd, och sen avblåst. Hade så himla gärna velat se hans kür imorgon.
Först var Undercover så spänd så han kunde inte ens göra halt. En liten bit in i programmet, i skritten, var skummet blodigt så han har väl bitit sig i tungan tyvärr...Vad hände med EG? Jag sitter i USA och kan inte se ett dyft.
Hon har alltså haft det så i ett år och rider fortfarande med ett fult plåster... när hon har en legitim ursäkt för att ta på sig en häftig pirat-ögonlapp.Om Fiona Bigwoods ögonlapp http://www.horseandhound.co.uk/tag/fiona-bigwood. Borde inte kommentatorer vara mer pålästa, eller ha tillgång till Google?
Ferro i första ledet..Men så himla tråkigt för EG. Dels att Undercover var så vansinnigt spänd, och sen avblåst. Hade så himla gärna velat se hans kür imorgon.
Totilas gamla kurmusik!
Ja, men var ääär det!? Jeanna hade den i sin kür på SM också. Så frustrerande att inte komma på, tycker den är så bra och hade gärna ridit till den i ridhuset. Men är ju svårt att hitta den när man inte fan vet vad det är...
Ja, men var ääär det!? Jeanna hade den i sin kür på SM också. Så frustrerande att inte komma på, tycker den är så bra och hade gärna ridit till den i ridhuset. Men är ju svårt att hitta den när man inte fan vet vad det är...
Jean Michel Jarre - Equinoxe 4Ja, men var ääär det!? Jeanna hade den i sin kür på SM också. Så frustrerande att inte komma på, tycker den är så bra och hade gärna ridit till den i ridhuset. Men är ju svårt att hitta den när man inte fan vet vad det är...
Totally TotilasJa, men var ääär det!? Jeanna hade den i sin kür på SM också. Så frustrerande att inte komma på, tycker den är så bra och hade gärna ridit till den i ridhuset. Men är ju svårt att hitta den när man inte fan vet vad det är...
Jag önskar de pausat efter varje rörelse på ekipagen som var snabbare, på slutet så blev det svårt att jämföra när de inte alls gjorde samma rörelse... Men bra ide och så länge det fungerade så kunde till och med min icke ridande mor vara med och se att Anton inte lyfter på bakbenen alls och valegro bäst.Roligt att SVT satt ihop 4 ekipage i samma bild, från specialen igår, sänds just nu.
Ja, hela jämförelseideen föll ju lite där. Men som du säger syns ju en sådan sak som Antons bakben väldigt tydligt bredvid de andra.Jag önskar de pausat efter varje rörelse på ekipagen som var snabbare, på slutet så blev det svårt att jämföra när de inte alls gjorde samma rörelse... Men bra ide och så länge det fungerade så kunde till och med min icke ridande mor vara med och se att Anton inte lyfter på bakbenen alls och valegro bäst.