+1 på det!Kan inte kommentatorerna hålla snattran när Tinne rider, jag vill höra musiken!
Fin ritt! Gillar framförallt hennes galopprogram!
Och så himla fina galoppiruetter framförallt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på det!Kan inte kommentatorerna hålla snattran när Tinne rider, jag vill höra musiken!
Fin ritt! Gillar framförallt hennes galopprogram!
+1 på det!
Och så himla fina galoppiruetter framförallt!!
Min är jämngamal med de andra =10år. Dock skadad (vilket väll är varför hon hamnat hos mig).@Vingra Hur gammal är din?
Kul för tinne undrar om det kommer räcka till medalj däremot? Känns som att det kan bli tajt...
Överlag tycker jag de flesta ha trist musik... Roligt att Werth rider till Queen iaf.Alltså jag tycker Tinnes kürmusik är så fruktansvärt dålig. För mig är det helt obegripligt att den är sammansatt av proffsmusiker och att de jobbat med den under ett års tid.
Kul att se att Isabell inte har nån snoffsig frisyr. Då behöver jag inte skämmas för att jag inte ids fixa så mkt i håret på min nivå
Nej det borde väl gå att lösa tycker man de som är placerade precis bakom de 15 borde väl vilja rida sin kur även om de får hoppa in i sista minuten? Men det gick ju uppenbarligen inte idag får hoppas det inte blir likadant i nästa mästerskapJag håller med Paulinda, det är inte kul för publiken som köpt dyra biljetter och inte kul för sporten med för mycket hål i programmet. Säg att 3 ekipage står redo som reserver, svårare än så är det ju inte.
Hahaha...tänkte samma sak. Smäcker?! Vartdå?