Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte också på det, det börjar bli väääldigt tjatigtKul att de visar samma jäkla reportage om Tinnes kür som de visat varenda mästerskap de senaste 3(?) åren
Men vad det stryks ekipage! Kunde de inte haft reserver då...
Jag håller med Paulinda, det är inte kul för publiken som köpt dyra biljetter och inte kul för sporten med för mycket hål i programmet. Säg att 3 ekipage står redo som reserver, svårare än så är det ju inte.Sena strykningar, hästarna som skulle varit nästa tänkbara ekipage kanske redan är på väg hem?
Tyckte också att hon red trevligt.Franska Karen tebar inne nu, jag var typ helt obekant med henne innan em, men gillar hennes ridning och hur hon visat hästen under em.
Hon pratade om 45 graders vinkeln. Och menade att han hade kedjan löst för att stången inte skulle verka så mycket, "en känslig häst". Förvisso tyckte jag han hade en väldigt kort stång, men han kan ju släppa på stångtygeln isåfall.Jag hörde inte riktigt, vad sa de om att stången faller igenom? Jäkla EPA-traktorer passerade precis med ett himla oväsen
Hon pratade om 45 graders vinkeln. Och menade att han hade kedjan löst för att stången inte skulle verka så mycket, "en känslig häst". Förvisso tyckte jag han hade en väldigt kort stång, men han kan ju släppa på stångtygeln isåfall.
Jag tyckte också det. Slutet var bättre.Är det bara jag eller är tyskans program väldigt hattigt? Det känns som att hon har lagt ner så himla mycket kraft på att programmet ska vara SVÅRT att hon knappt hinner rida mellan alla svårigheter.
(Men så himla snygg Unee är )
Är det bara jag eller är tyskans program väldigt hattigt? Det känns som att hon har lagt ner så himla mycket kraft på att programmet ska vara SVÅRT att hon knappt hinner rida mellan alla svårigheter.
(Men så himla snygg Unee är )
Ja slutet var mycket bättre!Jag tyckte också det. Slutet var bättre.
Är det bara jag som tycker det är tråkigt att vi inte får höra musiken mer?
Franska Karen hade mkt loj stångtygel = me like!Hon pratade om 45 graders vinkeln. Och menade att han hade kedjan löst för att stången inte skulle verka så mycket, "en känslig häst". Förvisso tyckte jag han hade en väldigt kort stång, men han kan ju släppa på stångtygeln isåfall.
Får jag skryta om att Arlando är efter Paddox som är syskon till mitt sto's mor. Adeliene C har jämnåriga aquiedo som är undan helsyster till mitt sto's mor med. =jag är super partisk på att han är finMen den här hästen Arlando... wow