EM i dressyr

Franska Karen tebar inne nu, jag var typ helt obekant med henne innan em, men gillar hennes ridning och hur hon visat hästen under em.

Jag hörde inte riktigt, vad sa de om att stången faller igenom? Jäkla EPA-traktorer passerade precis med ett himla oväsen :meh:

Jag hörde inte riktigt, vad sa de om att stången faller igenom? Jäkla EPA-traktorer passerade precis med ett himla oväsen :meh:
Hon pratade om 45 graders vinkeln. Och menade att han hade kedjan löst för att stången inte skulle verka så mycket, "en känslig häst". Förvisso tyckte jag han hade en väldigt kort stång, men han kan ju släppa på stångtygeln isåfall.

Är det bara jag eller är tyskans program väldigt hattigt? Det känns som att hon har lagt ner så himla mycket kraft på att programmet ska vara SVÅRT att hon knappt hinner rida mellan alla svårigheter.

(Men så himla snygg Unee är :love:)

Är det bara jag eller är tyskans program väldigt hattigt? Det känns som att hon har lagt ner så himla mycket kraft på att programmet ska vara SVÅRT att hon knappt hinner rida mellan alla svårigheter.

Jag tyckte också det. Slutet var bättre.

Är det bara jag som tycker det är tråkigt att vi inte får höra musiken mer?

Tänkte samma sak själv! Inget flyt.

Kan inte kommentatorerna hålla snattran när Tinne rider, jag vill höra musiken!:mad:

Fin ritt! Gillar framförallt hennes galopprogram!

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 482
Senast: NilaD
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 707
Senast: Kariin__
·
Hästvård Undrar om någon har någon erfarenhet av muskelruptur på häst? Inte fullständig ruptur utan partiell, men omfattande ruptur av...
2
Svar
32
· Visningar
8 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark