EM i dressyr

Alltså, detta blev en rätt spännande tävling! VMT lyckades inte ens piaffa, IW rider fel väg, ryskan kunde inte fatta galopp, svenskarnas missar och nu ösregnar det.

Tycker tinne fick lite snålt med poäng.

Gillar i vanlig ordning inte SVTs kommentarer (eller snarare experten) om det är det vi funderar på med namnen...

Just den här experten har jag fruktansvärt svårt för. Hon är helt och fullständigt humorbefriad och har ett ganska "platt" sätt att kommentera. Hon känns väldigt distanserad från oss framför tvn.
Däremot skrattade jag lite när hon sa "ffffffff... där svor jag nästan" när Patrik gick ut. Hade vart kul om hon hade svurit.

Verkar vara justerat nu till 77,255 från holländaren. Fortfarande spretigt men inte helt absurt. Supersäkert som vanligt från Charlotte och Valegro! Men lite spännande blir det allt. :)

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 482
Senast: NilaD
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 707
Senast: Kariin__
·
Hästvård Undrar om någon har någon erfarenhet av muskelruptur på häst? Inte fullständig ruptur utan partiell, men omfattande ruptur av...
2
Svar
32
· Visningar
8 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka