... och så scrollar du ner en bit. Kolla datumen på inläggen, det här är från 13/8. Du ser Gal med en lila pikétröja...Ingen som har lust att länka? Jag klickade tafatt runt på sidan men med obefintlig tyska...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... och så scrollar du ner en bit. Kolla datumen på inläggen, det här är från 13/8. Du ser Gal med en lila pikétröja...Ingen som har lust att länka? Jag klickade tafatt runt på sidan men med obefintlig tyska...
@Pancakes Går du in på Facebook och kollar Deine Stimme gegen Rollkurs sida, så finns fotona (40 st) i kolumnen till vänster. https://www.facebook.com/DeineStimm...648053846246/1077025372308508/?type=1&theater
... och så scrollar du ner en bit. Kolla datumen på inläggen, det här är från 13/8. Du ser Gal med en lila pikétröja...
Och är ingen publikfriare direkt...Tror inte många Nordbor hejar på Helgestrand faktiskt.. han rider ju tom kasst på tävling till skillnad från Gal då.
Jag tycker Charlotte Dujardins händer är skittrista?! Valegros huvud guppar ju i takt med hennes ostadiga händer.
Jag tyckte också att Desperados var bättre än Valegro igår. Trodde faktiskt att de skulle vinna när missarna kom för Dujardin, men icket. Blev ju ändå nån form av antiklimax-seger på den küren. Men EM vad gäller GPS och küren (såg bara dem) kändes ju som nån form av antiklimax med allt drama.
Avrundningen med Gals rollkuruppvisning på FB gjorde inte saken bättre... tycker alltid han rider så fint, det tycker jag inte längre. Och jag vill inte veta vad de andra man ser upp till gör när kameran är av, mörkertalet är nog relativt utbrett.
Jag skulle gärna visa mitt missnöje med en bojkott av Gals sponsorer, men jag känner ju inte sådär jättemånga som handlar Glock-pistoler.
Jag tycker Charlotte Dujardins händer är skittrista?! Valegros huvud guppar ju i takt med hennes ostadiga händer.
Jag fick känslan att han ville bli lite låg i küren, såg ut som att hon fick hjälpa till att "puffa upp" honom, syntes tydligt i tex travslutorna och samlade skritten. Sen såg han ju lite matt ut emellanåt, tappade lite tramp i piaffpiruetterna osv så var kanske lite trött. Visst ser det inte lika perfekt ut, men jag kan tycka att det är lite härligt att se att de faktiskt RIDER.
Fast jag fattar inte detta...Allvarligt? Det kan inte komma som en överraskning att Gal rider hyperflexion??
Jag blir sällan överraskad när nån gör det, speciellt inte från Holland. Men jag ser mest deras tävlingsritter, är inte en sån fan att jag följer deras vardagsstrategier. Så djupt involverar jag mig inte i internationella eliten.