Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis! De måste ju för tusan jobba mer med att vara flexibla! Det är ju eliten, klart att ett par reserver kan vara redo, utan stress.Alla strykningar gör ju inte sporten mer attraktiv för OS-programmet
Nej, det har jag mkt svårt att tro att det gör.
Hoppas Beatrice får väl betalt för den ritten. Väl ridet!
Han känns väldigt stor, men hon kanske är liten. Tyskans häst var förvisso en helt annan modell, men gav ju en helt annan känsla!Fin ritt ja - jag tycker tyvärr att hästen är lite tråkig och med mindre utstrålning än många andra, men håller helt klart med att stabil och korrekt ritt ska belönas - och det tycker jag att det gjordes också!
Jag tänker mot sprehe. Jag tycker underhalsen används för mkt, han är spänd, ryckig och oharmonisk (piskar massor med svansen osv). Desperados ser lätt ofräsch ut nu dessutom, får typ upphackningar i galoppen och olika smidig i traven bak.Fin ritt ja - jag tycker tyvärr att hästen är lite tråkig och med mindre utstrålning än många andra, men håller helt klart med att stabil och korrekt ritt ska belönas - och det tycker jag att det gjordes också!
Är det bara jag som blir sur över att svt inte sänder prisutdelningen!! Why??
Tycker det bästa var att topp 4 inte rider hyperflexion. Hurra för det!
Såg bilder på Gal på FB från ett joggingpass där han i 8!!! min red hyperflexion. Jag har inget emot LDR men hyperflexion är något helt annat.
Japp det var dem.Är det bilderna som lagts ut på Deine Stimme gegen Rollkur? Håller med om att de är helt motbjudande.
Var tvungen att gå in och kolla, och ja, det gjorde ju ingen glad.Tycker det bästa var att topp 4 inte rider hyperflexion. Hurra för det!
Såg bilder på Gal på FB från ett joggingpass där han i 8!!! min red hyperflexion. Jag har inget emot LDR men hyperflexion är något helt annat.
Är det bilderna som lagts ut på Deine Stimme gegen Rollkur? Håller med om att de är helt motbjudande.