Någon som vet varför Ukrainskan blev utesluten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästen slog sig på ena benet på något sätt och började blöda.Någon som vet varför Ukrainskan blev utesluten?
Hästen slog sig på ena benet på något sätt och började blöda.
Hästen slog sig på ena benet på något sätt och började blöda.
Europa har 6 platser. Tyskland, Storbritannien och Holland är redan kvalade. Top 3 i EM förutom de tre får plats i OS. Om jag tolkat det rätt då. Isf är det i praktiken 'bara' att komma bland de 6 bästa i lagtävlingen för att kvala.Vilken placering behöver Sverige ta för att kvala till OS?
Va duktiga Emelie och Miata var! Lite mycket svansviftande bara... Någon som sett dem innan och vet om hon alltid brukar göra det?
Ni som tittar, är det gratis?
Jag har inte sett dom förut men läste en artikel om henne där hon berättade om att hon inte velat provrida hästen från början. Han hade öronen bakåt och piskade med svansen första gången hon såg honom. Så det kan vara en del av vad hästen brukar göraVa duktiga Emelie och Miata var! Lite mycket svansviftande bara... Någon som sett dem innan och vet om hon alltid brukar göra det?
På de små klipp som läggs ut på insta från träningar så viftas det rikligt, framför allt vid samlingar
Ni som tittar, är det gratis?
det stämmer. paus nuÄr dressyren igång? Jag gick in på clipmyhorse och det verkar funka, men att det är paus till 14.30?
Är det bara för mig som aachen-appen kraschar titt som tätt? Och inte uppdaterar av sig själv? Och som jag fattat det som finns det inga resultatlistor på hemsidan?
Den länken funkar för mig trots att jag inte installerat något "Hola"Ja, men jag tog någons råd här från tidigare i tråden och använder mig av Hola. Googlade "Hola Chrome" och installerade det. Sen kan man (som @_Zvea_ säger välja Tyskland som land och kolla gratis på http://www.clipmyhorse.de/de/live/channel/1/fei-europameisterschaften-2015-2015