EM i dressyr

Ni som tittar, är det gratis?

Om du skaffar ett program som kan ändra ditt ip (ex https://hola.org) så kan du gå in på clip my horse, titta på den sidan "som tysk" och då titta gratis.

Är det bara för mig som aachen-appen kraschar titt som tätt? Och inte uppdaterar av sig själv? Och som jag fattat det som finns det inga resultatlistor på hemsidan?

Va duktiga Emelie och Miata var! :bump: Lite mycket svansviftande bara... Någon som sett dem innan och vet om hon alltid brukar göra det?
Jag har inte sett dom förut men läste en artikel om henne där hon berättade om att hon inte velat provrida hästen från början. Han hade öronen bakåt och piskade med svansen första gången hon såg honom. Så det kan vara en del av vad hästen brukar göra

På de små klipp som läggs ut på insta från träningar så viftas det rikligt, framför allt vid samlingar

Okej, det verkar stämma ganska bra - var främst vid piaff, passage och ryggning som jag såg.

Ni som tittar, är det gratis?

Ja, men jag tog någons råd här från tidigare i tråden och använder mig av Hola. Googlade "Hola Chrome" och installerade det. Sen kan man (som @_Zvea_ säger välja Tyskland som land och kolla gratis på http://www.clipmyhorse.de/de/live/channel/1/fei-europameisterschaften-2015-2015

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 482
Senast: NilaD
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 707
Senast: Kariin__
·
Hästvård Undrar om någon har någon erfarenhet av muskelruptur på häst? Inte fullständig ruptur utan partiell, men omfattande ruptur av...
2
Svar
32
· Visningar
8 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark