Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, det verkar stämma ganska bra - var främst vid piaff, passage och ryggning som jag såg.
Ja, men jag tog någons råd här från tidigare i tråden och använder mig av Hola. Googlade "Hola Chrome" och installerade det. Sen kan man (som @_Zvea_ säger välja Tyskland som land och kolla gratis på http://www.clipmyhorse.de/de/live/channel/1/fei-europameisterschaften-2015-2015
Jag har en liten ikon längst upp till höger i webbläsarfönstret (hos mig sitter den bredvid adblock-ikonen). Klicka på den så kan du välja land!Hur och vart väljer du tyskland? Förklara för ett pucko
Hola är jättebra! Fler än en gång man kunnat smita in och kolla sändningar man inte kan titta på i det egna landet.
Tänker titta på terrängen och hoppningen! Och möjligtvis Totilas
Och ett till litet fulknep - om någon av er har Netflix så kan man (helt lagligt) använda Hola för att titta på amerikanska, engelska och kanadensiska versionen istället. Massa massa mer film och serier än på svenska
Nu är dom ju igång igen! Hur många går vidare till specialen?
De 30 bästa. Vet inte om det finns begränsningar kring hur många från varje land som får vara med däremot. Har för mig att det är så ibland.
Samma antal per land till küren med?Max 3 tror jag
Samma antal per land till küren med?
Jag sitter på jobbet och borde fokusera på det egentligen...
Ja eftersom man kvalar till kuren genom specialen så kan det inte bli mer än 3 per land även där. Eller om det är så att dom 30 bästa rider specialen oavsett nationalitet och sen till kuren får det vara max 3 .. jag minns inte så noga. Max 3 till final iallafall!
doh! jag tror jag menade att fråga om det var färre per land som fick gå till küren. är nog dags för mig att gå hem snart..
Färre än 3 ? Nä det är väl typ dom 12-15 bästa eller nått, men max 3 från samma land.
Egentligen fattar jag inte varför? Typ Tysklands sämste ryttare brukar ju vara bättre än dom flesta.. å det är ju jäkligt trist för den personen.
Färre än 3 ? Nä det är väl typ dom 12-15 bästa eller nått, men max 3 från samma land.
Egentligen fattar jag inte varför? Typ Tysklands sämste ryttare brukar ju vara bättre än dom flesta.. å det är ju jäkligt trist för den personen.
Jag håller med - tycker inte det ska slå negativt på den individuella prestationen att ha bra lagkamrater! Eller missförstår jag? Jag fattar det som att endast tre ryttare per nation får gå vidare i den individuella tävlingen.
Men ni som ser på MyHorse...vad hände nu?
Är det paus till 18 eller?