EM i dressyr

Står iofs "Von 16:15 bis 18:00 überträgt das Fernsehen (WDR) LIVE! Wir machen in dieser Zeit Pause"... Kan inte tyska men ja, det talar för att det är någon form av sändningsuppehåll antar jag?

Dessutom funkar varken appen eller hemsidan för mig just nu. Undrar hur det ska gå i helgen, eller nästa vecka när det lår vara betydligt större belastning?

Nån som kikar på Minna nu på FEI-TV eller liknande? Hemsidan är ju ruggigt dålig, den hänger sig konstant och uppdaterar vääääldigt långsamt.

Nu dök Minnas resultat upp - ser ut som om det kraschade totalt i ett par rörelser. 68%. Väldigt olika dömt däremot - en domare hade henne som 6:a och en annan som 22:a...

Oj, tittar på resultaten från dressyrdelen i fälttävlan. Ang. konstigt dömt: Sara A ligger 1:a (!) och fick 80% av domare H och 71.1% av domare B. Alltså nästan 9 % skillnad på 2 domare som annars ligger nära varandra. Michael Jung fick 68.5% av domare H och 77.9% av domare C - 9.5% skillnad! Alltså, är inte det lite VÄL stora skillnader? Ni som vet, är domarna i fälttävlan lika välmeriterade som domarna i dressyr? Hur kan det bli så konstigt dömt? Nåt är ju fel, känns det som.

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 482
Senast: NilaD
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 707
Senast: Kariin__
·
Hästvård Undrar om någon har någon erfarenhet av muskelruptur på häst? Inte fullständig ruptur utan partiell, men omfattande ruptur av...
2
Svar
32
· Visningar
8 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka