Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen idag ska jag erkänna att jag är osäker på varför just uddarösterna skulle va från onda?
Q brukar väl börja hitta saker typ sekunden efter att leken startat. Men att hon skulle hittat nåt så viktigt att hon skulle chansa på att skriva ut det i tråden i det här läget? Nja, oavsett roll.Alltså jag förstår hur du tänker, men jag tror inte att en ond roll utanför lyan (inte ens om det är Q) har hittat goda roller som hör ihop redan; det känns helt osannolikt för mig.
Däremot så kan jag tänka mig att den onda utanför lyan gjort allt för att inte bli käk
Ja! Hon känns inte som vanligt och sedan skrev hon för snälla saker om migJa eller om det är siaren som lagt en sån röst som q också babblade om. Jag tycker att Q agerar sjukt märkligt - hon skjuter både högt och lågt och jag saknar verkligen den röda tråden.
Visserligen behövde väl fio mer försvar igår (nu minns jag dock inte hur mycket Lenis försvarade henne ens) men känns ganska osannolikt att just de två blivit tvillingar igen. Är du nya Hedinn, som skriver vad jag tänker förresten?
jag har gjort ngt liknande men då när jag var jägare - röstade på en helt udda kandidat i första DL för att sedan jaga samma person första natten (i en lek m god spion och ingen ond spion)Har heller aldrig hört det innan?
Jämfört med förra leken. Jag håller dock inte fio som god? Hon är helt neutral för mig. Tvärtom skrev jag ju, verkar osannolikt att exakt samma personer blivit tvillingar igen.Men vadå behövde försvar? Alltså jag fattar inte varför så himla många plötsligt håller fio som god och att nån tvilling har försvarat henne.
Asmärkligt att inte första tanken är ulv som är räddad
Jag håller med. Det är skumt. Hade hon gjort det som ulv?
Mer troligt att hon är god eller varg
jag var nog lite trög igår, men jag hade ingen tanke på att hemlig skulle vilja offra sig - jag blev fundersam över att hon inte ville fundera ett varv till på sin teori (som hon fått lite om bakfoten), å det var det skummaste jag hittade igår. Sedan som vanligtvis med förstadagsröster så var det väl inte precis den starkaste teorin bakom.Men efter att ha läst igenom leken så föstår jag rösterna på henne för det kändes verkligen som hemlig ville lynchas och jag är tveksam till om någon trodde att hon verkligen var ond? @Paddington och @qitis ?
Om jag nu ska spinna vidare på min tanke att fio är god så skulle det i så fall innebära att det var två goda uppe till lynch igår Och OM så är fallet så skulle jag tro att ulvarna hellre la en uddaröst för att inte vara delaktiga i en lynch mot en god
Jag håller dock inte fio som god utan jag tyckte inte hon var såpass skum igår så hon förtjänade 3 snabba rösterMen vadå behövde försvar? Alltså jag fattar inte varför så himla många plötsligt håller fio som god och att nån tvilling har försvarat henne.
Asmärkligt att inte första tanken är ulv som är räddad
Men det var flera som skrev att hemlig troligen inte var ond? Lena till ex. Var inte det något du tänkte på?jag var nog lite trög igår, men jag hade ingen tanke på att hemlig skulle vilja offra sig - jag blev fundersam över att hon inte ville fundera ett varv till på sin teori (som hon fått lite om bakfoten), å det var det skummaste jag hittade igår. Sedan som vanligtvis med förstadagsröster så var det väl inte precis den starkaste teorin bakom.
Jag håller dock inte fio som god utan jag tyckte inte hon var såpass skum igår så hon förtjänade 3 snabba röster
nej, det var faktiskt inte något jag reflekterade över igår (och jag tänker inte låtsats som om jag gjorde det heller, för att försöka ställa mig i bättre dagar idag).Men det var flera som skrev att hemlig troligen inte var ond? Lena till ex. Var inte det något du tänkte på?
Första lynchen är skit svår. Men som sagt hemlig är lätt att misstänka.
jag var nog lite trög igår, men jag hade ingen tanke på att hemlig skulle vilja offra sig - jag blev fundersam över att hon inte ville fundera ett varv till på sin teori (som hon fått lite om bakfoten), å det var det skummaste jag hittade igår. Sedan som vanligtvis med förstadagsröster så var det väl inte precis den starkaste teorin bakom.
Men det var flera som skrev att hemlig troligen inte var ond? Lena till ex. Var inte det något du tänkte på?
Första lynchen är skit svår. Men som sagt hemlig är lätt att misstänka.