Jo men den är ändå fruktansvärd. De får väl välja musik som passar? Inte måste de ha musik från det egna landet. Det skulle ju vara ett straff..Det är ju för att hon är kanadensare…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men den är ändå fruktansvärd. De får väl välja musik som passar? Inte måste de ha musik från det egna landet. Det skulle ju vara ett straff..Det är ju för att hon är kanadensare…
Och jag som skrev att panflöjten var död. Den återuppstod. Men fin ridning!Det borde vara förbjudet att rida till "My heart will go on.." Släpp den nu. Det finns musik som vi inte tröttnat på...
Edit: och dessutom i en gnällig flöjtversion.
Kunde fått rida till Drake istället ! Tom Nickelback hade varit bättre!Det är ju för att hon är kanadensare…
Kunde fått rida till Drake istället ! Tom Nickelback hade varit bättre!
Jo men den är ändå fruktansvärd. De får väl välja musik som passar? Inte måste de ha musik från det egna landet. Det skulle ju vara ett straff..
Juliette red till The Weeknd! SuperbraJag tror de är för mossiga på OS för sånt.
Låter bättre än mitt schema.. Storstädning och handlingSå mycket roligare det blev att titta med de engelska kommentatorerna! Kul med det nya formatet, och så inspirerande med så mycket fin ridning!
Önskar att det var ridning på schemat nu och inte födelsedagskalas (inte för mig)
Här är iaf lagen:Jag orkar inte räkna o hålla koll.. Vilka har gått vidare ind och vilka lag är vidare?
Nä. Där är inte Tysklands resultat med!Här är iaf lagen:
Nej, det är det ju inte jag tittade inte så noga utan skärmdumpade bara appen.Nä. Där är inte Tysklands resultat med!
Jag orkar inte räkna o hålla koll.. Vilka har gått vidare ind och vilka lag är vidare?
Ja den hade jag betänkt med!Sir Donnerhall Il, så vacker. Minns fortfarande när han visades på bruksprovet för flera år sen.
Tror han skulle få många ston om någon tog in honom till Sverige.
Är nog mitt (eller Henriks) fel, för han sa sju och jag skrev det här..Never mind, det var åtta lag som gick vidare. Vart har jag fått sju ifrån?