USA, GB och Tyskland kommer gå om, någon som vet vad övrigas sista ryttare behöver rida på för att ta sig förbi? Lagresultatet redovisas i lite konstig form i OS-appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste en streama för att se resten av klassen..Men vad hände nu? Vart kan man se den kommenterade sändningen? Helt plötsligt blev det gymnastik i sändningen från dressyren!
Byt till ridsport live istället för huvudsändningen.Men vad hände nu? Vart kan man se den kommenterade sändningen? Helt plötsligt blev det gymnastik i sändningen från dressyren!
Räknade på vilka som ligger på kval individuellt på sina %
Minderhoud 76.817
Hester 75.124
Merrald 73.168
Torres 72.624
Van Baalen 71.615
Schumach 70.9
Var? Jag kollar kanal 9.Byt till ridsport live istället för huvudsändningen.
Kikade lite och just nu är det följande 6 ryttare som ligger bäst individuellt utan att redan vara kvalificerade som de två bästa i sitt heat:
Minderhoud
Hester
Merrald
Torres
Ferrer-Salat
van Baalen
Byt till ridsport live istället för huvudsändningen.
Kanadas ryttare har ridit på 65 och 70, Frankrikes på 70 och 69. Så de borde inte kunna gå om, vet inte så mycket om deras sista ryttare. Men snabb koll så ligger Frankrikes runt 70. Portugal ligger bra till för att kunna gå om eller vara näraUSA, GB och Tyskland kommer gå om, någon som vet vad övrigas sista ryttare behöver rida på för att ta sig förbi? Lagresultatet redovisas i lite konstig form i OS-appen
Jaaa stryk Schumach!Jag har Ferrer-Salat på min lista, 72.096%
Discovery +, man måste streama nu.Var? Jag kollar kanal 9.
Bara engelska hos mig.Jag hoppas att det är kommentatorer där. Än så länge är de tysta hos mig. Nån som vet om de pratar nu i pausen?
Tack för svar, det har inte jag.Discovery +, man måste streama nu.
Bara engelska hos mig.
Discovery +, man måste streama nu.
Bara engelska hos mig.
Nu? Det är ju gymnastik?Var? Jag kollar kanal 9.
Tack för svar, det har inte jag.
På min skärm är det nere till vänster.Inte ens om du byter från ambience tll english? Symbolen precis till höger om texten LIVE nedanför bilden till höger
Jag kollar via Telias app på äppel-tv så det ser inte ut så hos migInte ens om du byter från ambience tll english? Symbolen precis till höger om texten LIVE nedanför bilden till höger