Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i DK så kan inte se de svenska men det är en dansk beridare med, han säger inte så jättemycket men rider med i alla ritterna .Är det bättre kommentatorer?
Hon hade behövt ett sånt härOm tyglarna går av så kommer hon ramla baklänges.
Jag vet att många har valt att inte åka just pga corona.Dom pratar om ovanligt mkt debutanter, och visst är det många stora namn som saknas? Någon som vet någon generell anledning eller är det som dom säger generationsskifte? Corona? Svenska truppen är ju också lite avig, vad pysslar våra stora namn med? Systrarna ramel i all ära men vi har ju fler och mer rutinerade ryttare..
Dom pratar om ovanligt mkt debutanter, och visst är det många stora namn som saknas? Någon som vet någon generell anledning eller är det som dom säger generationsskifte? Corona? Svenska truppen är ju också lite avig, vad pysslar våra stora namn med? Systrarna ramel i all ära men vi har ju fler och mer rutinerade ryttare..
Just vår trupp är ju den starkaste vi har just nu. Många har inte ridit internationella tävlingar i år då de har inte kunnat bevisa sin styrka. Antonia har ju ridit på 73-74 några gånger så räknas ju som jämn.Dom pratar om ovanligt mkt debutanter, och visst är det många stora namn som saknas? Någon som vet någon generell anledning eller är det som dom säger generationsskifte? Corona? Svenska truppen är ju också lite avig, vad pysslar våra stora namn med? Systrarna ramel i all ära men vi har ju fler och mer rutinerade ryttare..
Håller med. Har verkligen viljat se henne här istället!Enda svenska ryttaren jag saknar är Jeanna Högberg med Lorenzo. Hoppas hon får chansen till EM istället.
Håller med. Har verkligen viljat se henne här istället!
Ja så är det kanske jag är nog hopplöst ur tiden och har inte hängt med i generationsskiftet är väl att det känns tomt utan PK o jeannaJust vår trupp är ju den starkaste vi har just nu. Många har inte ridit internationella tävlingar i år då de har inte kunnat bevisa sin styrka. Antonia har ju ridit på 73-74 några gånger så räknas ju som jämn.
Nja. Jeanna har faktiskt gjort bättre resultat än Antonia. Men de är nya som ekipage och BJ vågade nog inte ta chansen på dom. Jeanna är en urstark lagryttare som är makalös på att hålla huvudet kallt och i Lorenzo har hon en rutinerad och otroligt bra häst. Så tyckte det var synd att hon inte blev resande reserv.Det kan ju vara så att hennes häst (eller hon) inte var i toppform just nu inför OS. Småsaker som gör att nån annan blir vald istället.
Tycker det är så fint kommenterat av Pether hur han lyfter ryttaren och ridningen!Quater Back Junior är en drömhäst! Vansinnigt söt! Mycket trevlig form och ridning också
Usch vilka hemska händer i piaffen på wettstein
Ja det är jättebra! Så söt den var i sista piaffen, lite som att den visste att den snart var klarTycker det är så fint kommenterat av Pether hur han lyfter ryttaren och ridningen!