Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får som du nämnde innan känslan av att ”det löser sig”.Nej, koefficient betyder inte att poäng dubblas. Där borde väl Markne rättat Henrik ändå? När jag kommenterade fotboll fick vi gå på skola hos Lasse Granqvist. Olika begrepp inom sporten och som kommentator. Det hade kunnat vara något för dessa också.
Testade streamingen och den sändningen som ligger under ridsport är utan kommentatorer och har sämre bildkvalitet. Fattar inget.
Du måste gå genom den som heter huvudsändning.Testade streamingen och den sändningen som ligger under ridsport är utan kommentatorer och har sämre bildkvalitet. Fattar inget.
Är det bättre kommentatorer?Om ni har danska kanaler visas dressyren på dr2.
Satan vad bra Simone pierce och destano kommer bli om dom hittar rätt i växlarna och kommunikationen
Tyckte också formen var bra. Lite tungt att få upp frambenen på slutet men det är väl bara en tränings och styrkesak.Åh vad synd att Simone Pearce inte fick till det. Höll inte med Pether om att den var för öppen i formen. Tycker hon visade fantastiskt fin form!
Var likadant när han var på equisport.tv under Falsterbo. Sa mest att det ekipaget känner jag inte till.För mig har sändningen funkat jättebra båda dagarna. Knäppt att det kan vara så olika. Har också kunnat titta i kapp och scrollat i sändningen.
Däremot stör jag mig på Peter Markne som inte är påläst alls. Han kan ju mycket om ridningen så klart men det känns som om han är en soff-kommentator som suttit hemma och tänkt: hur svårt kan det vara? Och inte läst på. Visste inte ens vad ROC var för "land" eller varför de inte får tävla under rysk flagg. Där hade han tur som blev räddad av Henrik.
Vad hände? Jag var ute med hundarna och vågar inte försöka hoppa i sändningen nu när det äntligen fungerar..Supersämst av Discovery.
Tycker synd om tjejen från Singapore. Hon red inte så tokigt.
Hästen bet sig och blödde så dom blåste av henneVad hände? Jag var ute med hundarna och vågar inte försöka hoppa i sändningen nu när det äntligen fungerar..
https://www.ridsport.se/globalasset...-2020/dokument/startlista-indv-dressyr-gp.pdf minus 7 h då...Var hittar jag starttiderna? Hittar inte i appen.
Väldigt trevligt och prydligt, sällan men ser en så diskret hjälpgivning men jag hade svårt att hålla koncentrationen.. Tyckte det var trååkigt men jag är en sucker för dom explosiva och fladdriga gummihästarnaVad trevlig den danska hästen ser ut!