Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tuftade mattor som jag använder som överkast. De tål blöta hundar, hundklor, är svårbäddade och finns med olika mönster, färger och storlekar.Allt som oftast möts jag av detta Söker någon bättre variant av överkast som hundarna inte kan gräva upp. När jag googlar drapå-överkast får jag bara upp gräsligt fula med volanger Någon som har något bra förslag?Visa bifogad fil 102910
Tydligt missförstånd här. Du behöver en säng, inte ett överkast. Den på bilden tillhör helt klart hundarnaAllt som oftast möts jag av detta Söker någon bättre variant av överkast som hundarna inte kan gräva upp. När jag googlar drapå-överkast får jag bara upp gräsligt fula med volanger Någon som har något bra förslag?Visa bifogad fil 102910
Jag köper mina mattor på typ Rusta, till min dubbelsäng har jag två 133 x 185 och fördelen är att de har gummerad undersida så dels blir de styvare så det är inte lika enkelt att bädda till en hög och dels så tål de blöta hundar om de varit ute innan jag ska åka någonstans.Jag har tuftade mattor som jag använder som överkast. De tål blöta hundar, hundklor, är svårbäddade och finns med olika mönster, färger och storlekar.
Visa bifogad fil 102913
Det var även min mammas förslagJag gör lite tvärt om. Jag lägger massor av lätta hundfiltar, kuddar m.m. ovanpå täckena, så bäddar hundarna med det istället för med mitt täcke och mina kuddar. För det mesta iaf.