Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte kollat så ofta på ett sto med genomskinlig mjölk och inte utfyllda spenar. En eller två gånger per natt, kanske.
Men du känner ditt sto, det gör inte jag. Är hon förstföderska?
Det låter definitivt som att det är föl på g! Hoppas allt går braHär börjar det hända saker!! Vaxproppar började komma igår i morse va den ena rejäl! Hon har knappt rört höet på hela natten o bara vandrat runt o grävt en massa, inte legat ner som hon brukar. När hon kom ut bara vandrade hon runt så hon fick komma in igen när jag mockar. Strax efter började mjölken dropppa!! Även rödare i vulvan. Får se om det kan va dags, dygn 334 idag.
Det kommer inatt.Här börjar det hända saker!! Vaxproppar började komma igår i morse va den ena rejäl! Hon har knappt rört höet på hela natten o bara vandrat runt o grävt en massa, inte legat ner som hon brukar. När hon kom ut bara vandrade hon runt så hon fick komma in igen när jag mockar. Strax efter började mjölken dropppa!! Även rödare i vulvan. Får se om det kan va dags, dygn 334 idag.
Svettas o försöker hitta plats o lägga sig på...