Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dam är ju nu på dygn 350 och inte vill hon klämma ut bäbis kan man få veta hur ni gör...
Min dam är ju nu på dygn 350 och inte vill hon klämma ut bäbis kan man få veta hur ni gör...
Ja, ge lusern! Det är lättätet och proteinrikt och de brukar gilla det.Min reff visade 32 i morse...
Kommer bli gråhårig på den här ponnyn. Satt kvar i stallet till två, så fort jag tänkte gå började hon pusta, trycka rumpan mot väggen eller gräva.
Hon vill inte äta hösilage längre, funderar på att ge lusern istället. Konstant hungrig ute.
Ja, ge lusern! Det är lättätet och proteinrikt och de brukar gilla det.
2hg? lusern brukar man ge i kilo.Jo, hon äter redan 2 hg till morgonen, men nu när hon helt ratar det svindyra specialhösilaget måste jag nog öka givan. Iof proppar hon i sig gräs hela dagarna, men lite mer vill jag att hon äter nattetid...
Du menar kanske pellets? I så fall låter det rimligt. Fast den givan lär du kunna öka på ordentligt ändå.Jo, hon äter redan 2 hg till morgonen, men nu när hon helt ratar det svindyra specialhösilaget måste jag nog öka givan. Iof proppar hon i sig gräs hela dagarna, men lite mer vill jag att hon äter nattetid...
2hg? lusern brukar man ge i kilo.
Du menar kanske pellets? I så fall låter det rimligt. Fast den givan lär du kunna öka på ordentligt ändå.