Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
11.34 gick vattnet, 11.40 vit fosterhinna och 11.58 var hon ute! Tänkte skriva ner hela förloppet om någon vill läsa, hon var väldigt tydlig när det väl var dags och det gick undan! Återkommer när jag fått äta o vilat lite
Sorry, kom på detta senare men då gick det inte att ändra...Det verkar vara på sin plats att påminna om att det här är tråden för dräktiga ston. Här hör bilder på juver och magar med mera hemma men fölen har en egen tråd där man kan skriva hur mycket som helst om dem och bildbomba så mycket man vill.
Görel moderator
Måste få höra vad ni tror, mitt 6 åriga sto har blivit himlans rund om magen. Hon har tendens att bli när hon vilar annars också men inte såhär, hon har blivit helt annan att rida hur cool och lugn som helst och i vanliga fall är hon den pigga hispiga damen. Är ingen planerad dräktighet ifall det nu är så att hon är det, möjlighet finns då jag har två hingstar också.
Hon har även börjar svälla i främre delen av juvret vilket hon aldrig gjort tidigare och är inte insektbiten eller liknande. Har visat brunst men inte riktigt lika kraftigt som tidigare år. Jag känner min häst då jag fött upp henne själv och som hon beter sig nu är inte likt henne
Jag var tvungen att prova pendeln på henne ikväll (tog min ring i ett taget från henne) och den började snurra direkt.
Är det troligt att hon är dräktig eller inbillar jag mig bara?