Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh va häftigt! vi har långt kvar!Hon har haft torkade gula ploppar sen 11 mars men nu är det större och har ändrat färg. Japp, jag får googla lite jag med. Just nu står hon och sover.
Vi har bf på måndagKotten dräktig ca 280 dygn. Magen har sjunkit ner och ändrat form efter kolikkänningarna, var det fölisen som vände sig tro?
Heja, heja snart är din fölis här!Strax efter 02 lugnade hon ned sig och ställde sig för att sova. Så kl 03 vågade jag lämna över vakten till min sambo. Jag är så glad att jag började vaka över henne tidigt för nu vet jag hur hon brukar bete sig på nätterna och kan se om mönstret ändras.
Nu står hon i hagen och är liksom frånvarande. Ser deppig ut.
Bäckenbanden har släppt lite till.
Jag hoppas det, längtar så!Heja, heja snart är din fölis här!
Jag är helt övertygad om att Kotten kommer att föla tidigare. Jag har ju ingen erfarenhet, så vet inte egentligen, men hon har 45 dagar kvar till BF men rejält påfyllt juver. Bara att hoppas att den inte kommer FÖR tidigt! Hagkompisen var beräknad I torsdags, men visar inga tecken alls. Så nu är frågan om vi vakar på fel sto? Har lånat in kamerautrustning och sele men vet inte hur vi gör om de tänker föla samtidigt...
Vilken sötnos!
"va? ser jag tjock ut?!"
(fint att stå mitt i bajshörnan för övrigt.. )