Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är på dygn 260 idag!
Min fina tjockis..
Får väl lägga in sist tagna magbilden eftersom jag knappt tycker hon ser dräktig ut men det gör hon nog..
Den undre är från Maj 2013 men hon brukar vara lite åt det hållet även om hon kanske är något tunn där dock;
@cirkus! TYack vad glad jag blir och vad kul att din också är en Figaro R! Trevligt temperament?
Jag ser ju massa brister på min och tänker att nästa häst ska ha si och så..längre rygg, mindre framtung, rakare ben osv, osv..( Fick iof 888 på kvaliten men fan vet om det inte var en skrivarmiss eller något. ) Meeen jag älskar hennes stora hjärta! Oki, sur och bitchig nu mot pôjkarna i hagen men hon har en häärlig arbetsmoral, alltid pigg, går fram överallt! Sen att det är skit i sadeln men hon springer fint ibland ändå!
Håller med! Dom är ju riktigt lika i typ @cirkus! Hon är jättefin, din!
Min har faktiskt mycket motor, blir tom lite het i hoppning tex. Tror det kommer ur hennes möderne!
Jag som 42årig kärring och aldrig vågat tävla har ju tack vare henne lyckats ta mig ut med lite placeringar upp till la-dressyr.
Hade hon bott hos tex en satsande fälttävlansryttare tror jag kunde gått ganska långt, hoppade 88 som treåring och har ett härligt mod och inställning på terrängen, jag har dock aldrig vågat tävla hopp och skutt själv..
Tycker hon ser dräktig ut, ganska lik i formen som min!
Juvert är halvstort , hon sinade bra i somras men nu börjar de bli större igen :/ hon är är tjockare vid flanken ir . Mest på ena sidan