Snurrfian
Moderator
Vi behöver lite mer specifikt för att kunna klaga tillsammans med dig!Att man kan bli så upprörd över människor.
Vad är det med BARN som gör att folk verkar tappa begreppet. Allt för att inte BARNEN ska bli ledsna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi behöver lite mer specifikt för att kunna klaga tillsammans med dig!Att man kan bli så upprörd över människor.
Vad är det med BARN som gör att folk verkar tappa begreppet. Allt för att inte BARNEN ska bli ledsna.![]()
Man kan väl hinna med båda?Fast ett bröllop bör ju betyda inkilning för fler än brudparet (alkoholen flödar, det är lite romankåtisk stämning och alla vet ju att bröllop är perfekta att ragga på).
Vem ska då springa runt och flukta på all inkilning?
Letar på kartan... Jag tror jag vet var det är!He's at Dannemora... just sayin'![]()
Letar på kartan... Jag tror jag vet var det är!![]()
Har argumenterat mig harmynt i en annan tråd.Vi behöver lite mer specifikt för att kunna klaga tillsammans med dig!Men annars funkar nyckelringen maken fick av mig under en lite tuff period på jobbet för honom "Alla andra är idioter!
![]()
Man måste hitta saker som är intressanta!Ligger inte långt från Krikas arabstuteri (numera nedlagt). Jag är skitdålig på geografi så länge det inte finns ett arabstuteri i närheten, då är min kunskap mycket detaljerad![]()
Varför inte samtidigt? Det är väl en lite unik idé, först ett stort fett bröllop och sedan en stor fet orgie? istället för massa löjlig pardans och så, tänker jag.Man kan väl hinna med båda?![]()
Eller hur. Här är alla kloka och snälla.I know the feelingTur att den här tråden finns!
![]()
Har argumenterat mig harmynt i en annan tråd.
Snälla den nyckelringen vill jag ha!!
Varför inte samtidigt? Det är väl en lite unik idé, först ett stort fett bröllop och sedan en stor fet orgie? istället för massa löjlig pardans och så, tänker jag.
Precis så känns det.Jag börjar få migrän av den tråden. Och jag har inte migrän.
Precis så känns det.
Men tänk positivt:
![]()