ledsen @Snurrfian att jag ledde in dig på den tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror den dödade min dator... Den verkar lite trött och hängig efter att jag läste den tråden.ledsen @Snurrfian att jag ledde in dig på den tråden.
Har full förståelse för det. Känner mig själv lite trött och hängig efter att gett mig in i den.Jag tror den dödade min dator... Den verkar lite trött och hängig efter att jag läste den tråden.
Jag tror den dödade min dator... Den verkar lite trött och hängig efter att jag läste den tråden.
Äsch då, det är en maskin. de blir väl inte trötta? Själv ser jag det som ett positivt tecken när det börjar lukta lite bränt.Jag ska prova om lite kaffe och så lite möbelmålning kan pigga upp! I klartext, min dator kanske behöver lite åthämtningstid så jag tar och gör lite annat under tiden...
Titta! jag hittade @stjarnhimmel som saluför samma budskap som du @athena_arabians ... fast på ett sötare sätt (sorry, inte menat att förolämpa dig eller nåt, men kvinnorumpor är inte riktigt min grej.... annat än på söndagar... efter några flaskor vin, kanske)
Jag väljer att se min dator som en person, det är mycket enklare att gräla med den då!Äsch då, det är en maskin. de blir väl inte trötta? Själv ser jag det som ett positivt tecken när det börjar lukta lite bränt.
Jag fick chefsbesök juh! DÅ måste man visst sköta sig och vara vuxen