Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet faktiskt inte vart mamma köper det ifrån :smirk:
Om det är torrvikt så är det ju mycket billigare. Synd att det inte finns här i stan då
Har du varmluftsugn (eller vad det nu heter, du vet sån där med fläkt)? I så fall har du ingen värme alls utan bara fläkten igång...över natten eller så. Så har du små torra bitar sen
Hmma. Då skulle jag nog ställa ugnen på så låg värme som möjligt. Vill ju inte att hunden ska få vidbrända godisar.
Bara det är lite varmt borde dom ju torka.
Det kommer att lukta kever i hela huset/lägenheten
Hundavel & Ras
Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.