Doris har hittat sitt favorit godis!

MEn jag vill ju att det ska lukta! Eller Doris vill.. Ju vidrigare det doftar desto godare är det :smirk:

Vet faktiskt inte vart mamma köper det ifrån :smirk:
Om det är torrvikt så är det ju mycket billigare. Synd att det inte finns här i stan då :mad:

Har du varmluftsugn (eller vad det nu heter, du vet sån där med fläkt)? I så fall har du ingen värme alls utan bara fläkten igång...över natten eller så. Så har du små torra bitar sen :idea:

Hmma. Då skulle jag nog ställa ugnen på så låg värme som möjligt. Vill ju inte att hunden ska få vidbrända godisar.
Bara det är lite varmt borde dom ju torka.
Det kommer att lukta kever i hela huset/lägenheten :D

bläää.... då kanske jag skulle vänta till sommaren, eller ännu bättre, åka till pappa och torka dom. wow snilleblixt :idea:

Funkar även att gtöra i vanlig ugn, men då kokar jag den först och tärnar den. Torka länge på låg värme i ugnen. Super!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 479
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 383
Senast: Ragdoll
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 283
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 738
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10