Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vad duktig du är som har slutat röka :) Jättebra gjort!

Vad skönt att e-cigaretterna hjälper dig. De gör under för många som har haft mycket svårt för att sluta röka.

Skickar också en hel massa pepp inför morgondagen :)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag har iallafall påbörjat att sluta röka..

Då så får vi vara litet extra vänliga och tålmodiga med dig under några veckor.
Abstinensen efter nikotin är inte att busa med.
Min sambo har slutat att snusa två gånger och han var helt förstörd första veckan båda gångerna.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag har iallafall påbörjat att sluta röka.. har än så länge inte rökt sen igår förmiddag(fredag), har e-cigg utan nikotin..funkar jätte bra :)

Och imorgon kväll(söndag) kommer karln hit, så då måste jag berätta att jag bestämt mig för att låta naturen bestämma om det blir en bebis eller inte..

Lycka till med båda delarna! Det är tufft att sluta röka men absolut värt det för slutresultatet. Samt att slippa det dåliga samvete många får när bebis kommer ut. Jag slutade oxå och första veckan är värst.

Och jag hoppas din kille tar det bra och förstår dej. Han blir säkert ledsen och kanske ger en oönskad reaktion. Ha tålamod och förstå honom.
Kram till dej!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

KL

Håller tummarna att samtalet med killen gick bra igår!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Har följt tråden i det tysta men hoppas att det gick bra igår!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hoppas också att det gick bra. TS har iaf inte behövt tröst ännu idag, det borde vara ett gott tecken. :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Då så får vi vara litet extra vänliga och tålmodiga med dig under några veckor.
Abstinensen efter nikotin är inte att busa med.
Min sambo har slutat att snusa två gånger och han var helt förstörd första veckan båda gångerna.
Som tur är för ts, så säger i stort sett alla som hållit på med både snusningen och rökningen att abstinensen från snusningen är mycket värre, tydligen ska det gå mer nikotin ut i blodet mycket snabbare än vid rökningen.

/Camilla
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Kl

Rökningen går det fortfarande ganska bra med, vart några cigg igår för det var en riktigt pissdag.. försov mig, kom ut och såg att cykeln var stulen, kom till jobbet och det var kaos plus att vi fick gå en personal kort hela dagen.. plus att halva stan hade strömavbrott.. vilket blir ganska besvärligt för oss i hemtjänsten när varken sängar, luftmadrasser eller nåt sådant funkar.. :/

Så jag hade varken ork eller lust att ta någon diskussion igår.. :( men denna veckan hinner vi ses mer, så det får bli när vi ses i veckan..




Tack för alla tankar <3
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag kan förstå dej. Men jag tycker du ska göra det så fort som möjligt. Så slipper du ha det hägnande över dej. :)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja jag ska, men som sagt jag vill gärna inte va helt knäckt innan jag ska prata med honom.. det lär bli jobbigt nog ändå..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Absolut och det är helt rätt. Samla dej till att orka först.:)
Jag skrev i all välmening. Känner med dej väldigt mycket.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vill också skicka lite tankar och pepp, jag förstår att du har det jobbigt just nu och har mycket blandade känslor, hoppas samtalet går bra när du nu tar det!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Du har ju tagit ditt beslut, så det finns ju ingen anledning till att stressa fram beskedet. Ta det när du känner dig redo!

Lycka till med allt, kommer att följa dig ända in på BB och efter det med :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vill också skicka lite tankar och pepp, jag förstår att du har det jobbigt just nu och har mycket blandade känslor, hoppas samtalet går bra när du nu tar det!

Du har ju tagit ditt beslut, så det finns ju ingen anledning till att stressa fram beskedet. Ta det när du känner dig redo!

Lycka till med allt, kommer att följa dig ända in på BB och efter det med :D



Åhh vad skulle jag göra utan buke?! :love:


(kanske borde sätta upp en dold kamera här hemma så att ni inte missar nånting dom kommande 8 månaderna ;) :p )
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Önskar dig igen all lycka, hoppas på ett lyckligt inlägg när du pratat med pojkvännen. :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 403
Senast: Anonymisten
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 851
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 055
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp