Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har iallafall påbörjat att sluta röka..
Jag har iallafall påbörjat att sluta röka.. har än så länge inte rökt sen igår förmiddag(fredag), har e-cigg utan nikotin..funkar jätte bra
Och imorgon kväll(söndag) kommer karln hit, så då måste jag berätta att jag bestämt mig för att låta naturen bestämma om det blir en bebis eller inte..
Som tur är för ts, så säger i stort sett alla som hållit på med både snusningen och rökningen att abstinensen från snusningen är mycket värre, tydligen ska det gå mer nikotin ut i blodet mycket snabbare än vid rökningen.Då så får vi vara litet extra vänliga och tålmodiga med dig under några veckor.
Abstinensen efter nikotin är inte att busa med.
Min sambo har slutat att snusa två gånger och han var helt förstörd första veckan båda gångerna.
Absolut och det är helt rätt. Samla dej till att orka först.
Jag skrev i all välmening. Känner med dej väldigt mycket.
Vill också skicka lite tankar och pepp, jag förstår att du har det jobbigt just nu och har mycket blandade känslor, hoppas samtalet går bra när du nu tar det!
Du har ju tagit ditt beslut, så det finns ju ingen anledning till att stressa fram beskedet. Ta det när du känner dig redo!
Lycka till med allt, kommer att följa dig ända in på BB och efter det med
Kl
Här är jag(ts)..under icke anonymt nick
Önskar dig igen all lycka, hoppas på ett lyckligt inlägg när du pratat med pojkvännen.