Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S
Haha tack Är la ingen kändis här direkt, men ändå
Nejmen.. välkommen ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejmen.. välkommen ut!
Du har blivit det nu.
Givetvis förväntar vi oss att få bestämma namn medelst omröstning.
Houdinie blir bra till en flicka, tycker jag.
På en pojke passar Houdini fint.
Nämen en till ulvspelsbebis!
Grattis Vi får en liten här hemma i November, så det kanske finns några urväxta småtrollsaker att överta om du skulle vilja ha i maj
(har stalkat tråden i det tysta.)
Åh vad kul, grattis till dig också
Tackar vad söt du är, småtrollsaker kommer tacksamt att tas emot
Va? Är det en trolltråd?!?
Jag har fått två missfall och med båda så har jag mått illa, så ifall det bär eller brister sitter nog inte i illamåendet.Gaaah vad fjantig man är... känner inte av nånting mer än att brösten fortfarande ömmar som fan och får för mig stt det komm avsluta sig självt, istället för att vara glad att slippa illamående osv..
Sådär har nog många gravida känt det, att man känner sig osäker på om det lilla embryot är/tänker vara kvar tills de riktigt tydliga tecknen visar sig.Gaaah vad fjantig man är... känner inte av nånting mer än att brösten fortfarande ömmar som fan och får för mig stt det komm avsluta sig självt, istället för att vara glad att slippa illamående osv..
KL
hehe - snart får vi förpassa TS och hennes grav.bekymmer till förälder.
snacka om utveckling
Ska genast anteckna dessa förslag
Ska göra en egen "namnförslagfrånbuke"-lista
Ånej!!! Här förpassas hon inte Hur ska det gå då? Hela Senior emigrerar in på Förälder och "ställer till det"!!!!