Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Givetvis förväntar vi oss att få bestämma namn medelst omröstning.

Houdinie blir bra till en flicka, tycker jag.
På en pojke passar Houdini fint.

:D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Givetvis förväntar vi oss att få bestämma namn medelst omröstning.

Houdinie blir bra till en flicka, tycker jag.
På en pojke passar Houdini fint.

:D

Ska genast anteckna dessa förslag :D

Ska göra en egen "namnförslagfrånbuke"-lista ;)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Nämen en till ulvspelsbebis!
Grattis :D Vi får en liten här hemma i November, så det kanske finns några urväxta småtrollsaker att överta om du skulle vilja ha i maj :)

(har stalkat tråden i det tysta.)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Nämen en till ulvspelsbebis!
Grattis :D Vi får en liten här hemma i November, så det kanske finns några urväxta småtrollsaker att överta om du skulle vilja ha i maj :)

(har stalkat tråden i det tysta.)


Åh vad kul, grattis till dig också :D
Tackar vad söt du är, småtrollsaker kommer tacksamt att tas emot :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Gaaah vad fjantig man är... känner inte av nånting mer än att brösten fortfarande ömmar som fan och får för mig stt det komm avsluta sig självt, istället för att vara glad att slippa illamående osv..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag mådde inte illa en enda gång under min graviditet och jag vet fler som sluppit det ;)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag kände heller inget förut ömma bröst,fram tills v 14-15 ungefär,först då började jag verkligen känna mig gravid! Innan dess så trodde jag inte jag var gravid längre ens,bara väntade på att jag skulle få ont i magen och börja blöda... Var säker på att det aldrig skulle gå vägen.

Nu ligger världens bästa pyre och sover efter att ha varit på 8-månaders koll på BVC i dag! :love:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Gaaah vad fjantig man är... känner inte av nånting mer än att brösten fortfarande ömmar som fan och får för mig stt det komm avsluta sig självt, istället för att vara glad att slippa illamående osv..
Jag har fått två missfall och med båda så har jag mått illa, så ifall det bär eller brister sitter nog inte i illamåendet.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Gaaah vad fjantig man är... känner inte av nånting mer än att brösten fortfarande ömmar som fan och får för mig stt det komm avsluta sig självt, istället för att vara glad att slippa illamående osv..
Sådär har nog många gravida känt det, att man känner sig osäker på om det lilla embryot är/tänker vara kvar tills de riktigt tydliga tecknen visar sig.
Du är HELT NORMAL i dessa tankar.
Vissa mår väldigt bra även första veckorna och märker ingenting alls, medan andra kräks oavbrutet (som t.ex brittiska prinsessan Kate, som blev inlagd med dropp) - och alla varianter däremellan.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Du kan nog vara lugn än :) Min första graviditet började illamåendet i v.6, sen höll det på fram till förlossningen. Fick åka in ett par gånger och få dropp. Nu andra gången var jag inte illamående alls, förrän v.12 då jag var väldigt illamående en hel vecka sen bara det släppte.. Har haft missfall, och även då mådde jag illa.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

KL

hehe - snart får vi förpassa TS och hennes grav.bekymmer till förälder.

snacka om utveckling :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

KL

hehe - snart får vi förpassa TS och hennes grav.bekymmer till förälder.

snacka om utveckling :D

Ånej!!! Här förpassas hon inte:D Hur ska det gå då? Hela Senior emigrerar in på Förälder och "ställer till det"!!!!:p
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ånej!!! Här förpassas hon inte:D Hur ska det gå då? Hela Senior emigrerar in på Förälder och "ställer till det"!!!!:p

:D Alla vi gamlingar då som äntligen kommit ur gruppen förälder och är fria seniorer.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 403
Senast: Anonymisten
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 851
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 055
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp