Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till beslutet iallafall! Kommer gå så bra ska du se!
Hejja hejja!!!!
Kom ihåg att OM nu någon (föräldrar/släkt/PV) skulle reagera negativt så vet du vart du ska vända dig för pepp och råd
Vi finns ju här i princip dygnet runt
GRATTIS till ditt beslut, jag är rätt säker på att du gör helt rätt
Grattis till dig, och till ditt frö som får en tuff och ödmjuk mamma.
Och oavsett vad reaktionerna blir så kommer jag nog behöva er ganska många ggr fram tills april
Vi finns här. Hur än allt går.
Lycka till.
+1 på den. Lycka till ts!!
Jaha ok, det är alltså abort du menar.
Jag förstod dig som att du tyckte att abort per automatik var mindre ansvarstagande än att sätta barn till världen. På vilket sätt tar man ansvar för vad man tycker genom att behålla barnet? Eller menar du just situationen där man egentligen vill ha barnet men väljer abort?
Fast om man ser krasst på det hela och lägger alla känslor åt sidan så är väl en abort ganska mycket lättare än att genomgå graviditeten och ha ansvar för ett liv för resten av sitt eget?
[...]
JAG tycker inte att det är "finare" att välja något svårt än något lätt, ska kanske tilläggas.
Något tidigt vul tycks jag inte få göra iallafall om jag inte ska fejka att jag har ont eller mår jätte dåligt.. :/
JAG tycker inte att det är "finare" att välja något svårt än något lätt, ska kanske tilläggas.
Trist
Men det kanske kan ses som ett gott tecken. De ser inga problem med att du är gravid trots din sjukdom
Eller tror du de tycker det är för tidigt? Kanske blir mer aktuellt när du passerat v 12?
Ja visst är det bra, men jag vill ändå! Men ska leta upp någon privat tänkte jag.. får ju betala själv då, men det får det vara värt!
De kan nog inte se så mycket såhär tidigt. Vad är det du vill veta? Cystor eller missbildningar?