Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det tror och hoppas jag oxå. Jag tycker du fört fram en trevlig beskrivning på honom;)


Ja och han är ju precis så bra också än så länge :love:
Efter alla nitar man gått på så är man ganska bra på att hitta fel på folk och hur mycket jag än försöker så hittar jag inga fel på denna karln :p
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Buke är alldeles underbart, så många underbara människor! Tänk att man kan få så mycket bra stöd och tips på ett forum på nätet. :love:


Att killen är en bra människa är det ingen tvekan om och om jag behåller så vet jag att han kommer ta sitt ansvar, iallafall så småningom när han smält det ordentligt.
Gör jag abort så tror jag inte att kommer överge mig, men som sagt..ingen kan ju veta säkert vad som sker.


Igår sådde dock en vän ett oroväckande frö.. Det är så att killen har blivit så mycket mer öppen och mer känslomässig sen jag kläckte nyheten att jag är gravid. Han är som en helt ny människa, positivt! Och då sa min vän: "Jag hoppas verkligen inte att han spelar för att ge dig dåligt samvete och indirekt tvinga dig till abort"
Jag hade inte tänkt tanken innan, men nog fan har jag gjort det efter att hon sa så.. Kan man verkligen spela och låtsas att man känner så som han verkar göra?!
Jag tänkte samma sak som din vän, verkade konstigt att han blev mer omtänksam när era viljor gick isär, men ville inte vara den som kom med tråkiga antydningar. :o
Jag tänkte också att tänk om han smilar in sig för att du ska känna att ni har något starkt på G som inte du får sabotera med en olämplig händelse.
Men det behöver inte vara så, han kanske vaknade upp lite bara.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag tänkte samma sak som din vän, verkade konstigt att han blev mer omtänksam när era viljor gick isär, men ville inte vara den som kom med tråkiga antydningar. :o
Jag tänkte också att tänk om han smilar in sig för att du ska känna att ni har något starkt på G som inte du får sabotera med en olämplig händelse.
Men det behöver inte vara så, han kanske vaknade upp lite bara.


Ja visst kan det mycket väl vara så, när det gäller människor uppför man aldrig att förvåna.. men jag har ändå sagt flera ggr till honom att jag inte kan göra abort för hans skull..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Nej inte för hans skull, men du kanske gör det för ert förhållandes skull. Därför kanske han jobbar på förhållandet.
Endast tiden kan utvisa om vi var olyckskorpar i onödan.
Eller att du meddelar ett ej-abort-beslut (om du beslutar dig för det), då får du också svaret ifall han ändras till inte lika omtänksam.

Jag hoppas varje gång jag öppnar tråden att du skall uppdatera med att han har ändrat sig och nu lever ni lyckliga i alla era dagar. Rappa på med det nu! :D
Vi vill ha en buke-baby! :p ;)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Nej inte för hans skull, men du kanske gör det för ert förhållandes skull. Därför kanske han jobbar på förhållandet.
Endast tiden kan utvisa om vi var olyckskorpar i onödan.
Eller att du meddelar ett ej-abort-beslut (om du beslutar dig för det), då får du också svaret ifall han ändras till inte lika omtänksam.

Jag hoppas varje gång jag öppnar tråden att du skall uppdatera med att han har ändrat sig och nu lever ni lyckliga i alla era dagar. Rappa på med det nu! :D
Vi vill ha en buke-baby! :p ;)



Haha då är vi två som hoppas på det ;)


(och jag tror att(lutar mer och mer åt det) om det inte avslutar sig självt så lär det nog bli en buke-bebis.. med eller utan förhållandet..)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Efter snubben, hoppas jag? :p
Jag önskar dig all lycka!
Du verkar vara en så himla fin människa, och jag hoppas att även din kille är det. :)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Efter snubben, hoppas jag? :p
Jag önskar dig all lycka!
Du verkar vara en så himla fin människa, och jag hoppas att även din kille är det. :)


Haha kan tänkas att ni får veta först.. kan behöva lite stöd innan det eventuella "jag har bestämt mig för att behålla barnet"-samtalet.. :p


Tack <3

(när det värsta är över så ska jag sluta vara anonym.. )
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja jo, det är klart. Där har du en poäng.
Jag hoppas i alla fall att allt kommer gå hur fint som helst, att han stannar och att ni får en fin liten bebis ihop! :)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja jo, det är klart. Där har du en poäng.
Jag hoppas i alla fall att allt kommer gå hur fint som helst, att han stannar och att ni får en fin liten bebis ihop! :)


Det hoppas jag också och jag känner faktiskt positiv! :)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Haha kan tänkas att ni får veta först.. kan behöva lite stöd innan det eventuella "jag har bestämt mig för att behålla barnet"-samtalet.. :p


Tack <3

(när det värsta är över så ska jag sluta vara anonym.. )

Oj, en oväntad twist på slutet! Spänningen stiger, är du en kändis här kanske? :D
Säg bara till när vi ska börja peppa. :banana::banana:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag tillhör också skalan som hoppas på det lyckliga slutet där ni TRE ska leva lyckliga i alla era dagar!!! :D:D:D (OCH som kikar in i tråden flera gånger om dagen... ;) )
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag tillhör också skalan som hoppas på det lyckliga slutet där ni TRE ska leva lyckliga i alla era dagar!!! :D:D:D (OCH som kikar in i tråden flera gånger om dagen... ;) )


Ni är så söta så man blir helt jätte glad nästan varje gång man kikar i tråden :D :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

+1 på den! Jag förstår killen, det gör jag verkligen. Men helt klart hoppas jag på ett lyckligt "slut" på denna tråd!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag tillhör också skalan som hoppas på det lyckliga slutet där ni TRE ska leva lyckliga i alla era dagar!!! :D:D:D (OCH som kikar in i tråden flera gånger om dagen... ;) )

Men jag hoppas till och med att ni FYRA ska leva lycliga i alla dagar! Att barnet han redan fått ska bli en sjælvklar del av eran familj och att ni ska ælska varandra alla fyra :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

+1 på den! Jag förstår killen, det gör jag verkligen. Men helt klart hoppas jag på ett lyckligt "slut" på denna tråd!

Jag förstår honom också, klart inte situationen är optimal. Men nu är läget som det är och då hoppas man på en solskenslösning. Hoppas han vågar satsa bara! Han verkar ärrad av tidigare erfarenheter, men man måste ju våga satsa på något nytt och chansa på framtiden också.
Dumma karl som inte fattar det direkt! :p ;)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Men jag hoppas till och med att ni FYRA ska leva lycliga i alla dagar! Att barnet han redan fått ska bli en sjælvklar del av eran familj och att ni ska ælska varandra alla fyra :D

Ja det förstås, men det barnet finns ju redan självklart med, det är ju den nya som är sitter lite löst till... ;)
TS kanske kan alliera sig med barnet, fråga om det inte vore roligt med ett syskon? :D det skulle nog göra susen för pappan.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Men jag hoppas till och med att ni FYRA ska leva lycliga i alla dagar! Att barnet han redan fått ska bli en sjælvklar del av eran familj och att ni ska ælska varandra alla fyra :D


Han redan befintliga unge kommer att bli älskad oavsett om vi fortsätter detta förhållande med eller utan det eventuella barn jag bär på :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 404
Senast: Anonymisten
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 851
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 055
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp