Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S
Det kan bara framtiden utvisa. Om TS ville ha egna barn och inte kan då det i framtiden kan det bli en väldigt stor livsavgörande grej att ha valt att abortera detta foster.
Din inställning är klart biaserad av att du inte själv ville ha barn. Då är det lättare att inte skaffa barn.
Så jag säger definitivt något annat - eller rättare sagt att det kan vara mycket olika för olika människor.
Det har ingenting med att göra att kvinnan ska rätta sig efter mannen. Det har att göra med att den som vill bli förälder får lägga sig för den som inte vill det. Det är en betydligt större grej att skaffa barn än att inte göra det. Och jag hoppas verkligen inte att någon säger någonting annat, för då har man inte förstått vikten av att skaffa barn.
Det kan bara framtiden utvisa. Om TS ville ha egna barn och inte kan då det i framtiden kan det bli en väldigt stor livsavgörande grej att ha valt att abortera detta foster.
Din inställning är klart biaserad av att du inte själv ville ha barn. Då är det lättare att inte skaffa barn.
Så jag säger definitivt något annat - eller rättare sagt att det kan vara mycket olika för olika människor.