Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är precis vad jag utläser att han gör.
"Abort eller jag vill inte vara med alls."
Var utläser du att han har sagt så ?
Inga andra alternativ.Knapp
ja att det är bra kille jag hittat råder det inge tvivel om.. Han kunde inte bete sig bättre, men för honom finns det just nu inga alternativ mer än abort. Och jag börjar känna att jag måste göra det, för att det är det enda rätta.
Du kan PM-a mig vad skillnaden är, så att jag vet till nästa gång.
Här.
Inga andra alternativ.
På något som inte är hans val att göra.
Var utläser du att han har sagt så ?
Jag tycker som martha (kors i taket)
Nej så vi avlivar det i stället.
Ja men det står ju inte där att han kommer försvinna i vilket fall?
Sen tror jag inte att han kommer svika mig överhuvudtaget, vilket jag än väljer.
Din åsikt om att aborter är att jämställa med mord och avlivning kan vi ta i en annan tråd.
Snacka om att skuldbelägga..
Jag syftade på att en vuxen kvinna säger att hon skulle vända ett oskyldigt litet barn ryggen om hon själv hade fått göra abort med barnets pappa.
Fast han har lite drygt 7 månader på sig att bli redo. Det är mycket som kan hända innan eventuellt barn kommer ut.Han ser abort som enda utvägen för att han inte är mentalt redo för ett barn till just nu.
Nej så vi avlivar det i stället.
OM man gör en abort och det känns som helt rätt val vid det tillfället, så mår man säkert inte dåligt av det.Många tycker att man borde må dåligt över att man gjort en abort, men jag ser inte alls anledningen till det. Livet är för kort för att må dåligt, och livet är dessutom för stort för att sätta till världen om det inte är helt önskat.
Det där beror ju helt på vad man anser att en abort är. För några är det mord, för andra är det ingenting alls. Som att plocka bort en leverfläck man inte vill ha.OM man gör en abort och det känns som helt rätt val vid det tillfället, så mår man säkert inte dåligt av det.
Men gör man en abort trots att man egentligen inte vill, utan helst hade fullföljt graviditeten, så är nog risken större att man mår dåligt av det efteråt.
skulle jag tro...