Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den hunden ser å andra sidan ut att ha en väldigt rak front. En hund med rak front orkar inte springa. Jag har själv sett Labradorer som klappar ihop på en hel dags jakt för att de inte orkar med sina raka fronter.
Okej. Jag tycker nämligen att det är rätt så intressant att det inom alla raser där de är delade är samma snack. Man säger att exteriörhundarna inte kan. Och när det dyker upp 2-3 hundar som KAN så antingen ignorerar man dem. Säger att de är dåliga. Nedvärderar detas prestationer etc. (trots att de kan vara mer meriterade än många andra) Jag tycker att det är ett rätt så intressant fenomen och det förekommer även inom min ras. Där det faktiskt nu under hösten blev en SJCH av "vanlig" sort =) Då blir nej-sägarna tysta. Eller säger att hunden startat för många gånger osv. Jag undrar varför man inte bara kan säga: Grattis att ni lyckades, och så inget mer med det..?
Dålig front. Framskjuten skuldra. Det skulle kunna vara så att hunden står konstigt, men med den halsen så är det uteslutet att det enbart beror på bildens vinkel.