Cambrie
Trådstartare
Nä, det är ju inte livsviktigt. Bra att kunna är det ju men det beror ju på var man bor skulle jag säga. Där vi bor nu är det som sagt inte så viktigt. Barnen kommer aldrig behöva cykla de två-tre milen till sina kompisar. Dit kör jag dem. Det är ju inte heller så att man får betyg i skolan på cykling liksom, om vi flyttar kan det bli mot barnens skola (cykling behövs) men det kan också bli mot Mellanöstern (cykling lär inte behövas). Men bra att kunna, absolut.Oj sorry, trodde inte du cyklade Kanske blandade ihop dig med någon anann.
Tror att mamma kan behöva låtsas att cykling är det roligaste som finns om det ska gå fort.
Jag gillade inte att cykla, och gör fortfarande inte, när jag var mindre. Kunde då pappa tvingat mig men ville inte själv förrens jag var typ 8-9 tror jag.
Men det finns ju vuxna människor som inte kan cykla så livsviktigt är det ju inte.
Jodå, cykla kan jag (och lärde mig trots att föräldrarna aldrig cyklat heller) men som sagt, avskyr det som motionsform och äger ingen cykel. Prioriterar hellre de pengarna på cyklar till barnen i så fall ;-)