Vi är några från samma klubb som ska försöka få ihop en kurs, några har gått kurs redan och ville gå igen för Karin Prytz så jag hakade på.Coolt! Var ska du gå? (Om du inte vill berätta är det självklart OK!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är några från samma klubb som ska försöka få ihop en kurs, några har gått kurs redan och ville gå igen för Karin Prytz så jag hakade på.Coolt! Var ska du gå? (Om du inte vill berätta är det självklart OK!)
Äsch det fixar ni! Finns väl inga trick ni inte klarar av. Förstör nu inte min bild av dig som guru när det kommer till hundträning!Hahaha, fast det var ju bara ett exempel på hur fånigt bunden jag blir till texten! Jag skulle inte tro på rak arm att vi har ens hälften av tricken jag tänker mig skulle passa till texten.![]()
Äsch det fixar ni! Finns väl inga trick ni inte klarar av. Förstör nu inte min bild av dig som guru när det kommer till hundträning!![]()
Den där blev jag blöt i ögat av. Blir alltid det när jag ser en hund jobba hårt bara för att dess människa ber denHon finns ju på youtube (som alla andra antar jag) men seminariefilmerna är såklart något man får köpa. Hon har en onlinekurs på KPCA som jag sneglat mycket på, men priserna där är lite... hutlösa.
Här är en gammal favorit i alla fall!
Jag gillar henne av flera anledningar, men kanske framförallt för att hon är mer teknisk än flashig, och samtidigt har humor!![]()
Den där blev jag blöt i ögat av. Blir alltid det när jag ser en hund jobba hårt bara för att dess människa ber den![]()
Kan tänka mig det! Du: Jävla sopa, det där gör jag och Monster bättre.Det är du helt ensam om, jag gråter aldrig till freestylrutiner!![]()
Hon finns ju på youtube (som alla andra antar jag) men seminariefilmerna är såklart något man får köpa. Hon har en onlinekurs på KPCA som jag sneglat mycket på, men priserna där är lite... hutlösa.
Här är en gammal favorit i alla fall!
Jag gillar henne av flera anledningar, men kanske framförallt för att hon är mer teknisk än flashig, och samtidigt har humor!![]()
SÅ FINT! Blev super inspirerad, Nu har jag lärt Tonto krama pinne, sätta nosen i min hand när jag backar och påbörjat att lyfta ett framben åt gången när jag lyfter ben och påbörjat att backa runt mig.![]()
Kan tänka mig det! Du: Jävla sopa, det där gör jag och Monster bättre.
![]()
Visst är det!? Varför sysslar inte alla med sånt här?
Heja!![]()
Mitt problem är ju att hundskrället och jag inte kan gå fot.Så det blir ju fan svårt att tävla i heelwork.
Nu har jag lärt Tonto krama pinne, sätta nosen i min hand när jag backar och påbörjat att lyfta ett framben åt gången när jag lyfter ben och påbörjat att backa runt mig.![]()
Äh, heelwork är trååååååååååkigt!![]()
Fast å andra sidan, om ni fått till det här sen jag postade filmen i förmiddags... Varför kan ni inte gå fot!?![]()
![]()
Fast så snyggt när det är bra!
JAG VET INTE.Alltså hunden är så sjukt lättlärd och villig att jobba. Men jag kan inte lära honom att gå fot.
Nu kommer det att verka som att Pouliot är det enda jag bryr mig om, men har du sett Deja "gå fot"!?
Nu blev det ju jättespännande...![]()
Men vad SÖT.![]()
Det där slängandet hon gör när hon är på vänster sida är alltså den enda fot hon kan i den positionen.
Hon uppfann den själv, och när Michele skulle lära henne vanlig fot också så började den egna att försvinna, så hon backade och lät henne hållas. (Vem hade inte gjort det!?) Min poäng är alltså att kanske Tonto vill få hitta på sin egen version av fot?
![]()
JAG VET INTE.Alltså hunden är så sjukt lättlärd och villig att jobba. Men jag kan inte lära honom att gå fot.