Sampi
Trådstartare
Är det något undermedvetet som dyker upp? Monster som tjur, jag som tjurfäktare (Bolero) - jag gillar ju inte tjurfäktning så givetvis åker jag på stryk och tjuren vinner. Monster som häst, jag som cowboy (Rawhide) - givetvis slutar det med att Monster rider ut på mig istället. Blommornas vals då? Där är vi väl vänner? Nä, bråkar om att plocka de bästa blommorna - såklart!
... Osv.
Har ni några underliggande teman som dyker upp när ni föreställer er eller skapar rutiner? Något genomgående som kanske - eller kanske inte - säger något om dig och din hund?
Jag tycker att det låter som bra idéer. Vore roligt att se på dem, tycker jag! Vi är också lite inne på storytelling, dvs. inget rent musiknummer utan mer att uppträdandet ska vara av berättande karaktär när det kommer till min och hundens rörelser och samarbete. Jag tycker att det är roligare att titta på, men sedan finns det ju såklart också riktigt bra rena musiknummer. De moment som jag har idéer om hittills säger ju inte direkt någonting om oss. Har inte lyckats få ihop idéer om ett helt program ännu utan snarare moment ännu, men jag jobbar på det. Det kluriga är enligt mig att se till att det inte efterliknar andras program så mycket, för det är ju inte kul.