Ja det blir detEn kanske korkad fråga. Men eftersom han satte världsrekord på OS, blir det nya OS-rekordet också då = världsrekordhöjden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir detEn kanske korkad fråga. Men eftersom han satte världsrekord på OS, blir det nya OS-rekordet också då = världsrekordhöjden?
Att inte släppa loss fattar jag men ngt litet som visar att man vann guld tycker jag. Min åsikt.
Verkligen. Sen var nog inte det här ”bara ett till OS-guld” för honom heller. Senaste tog han inför tomma läktare, fatta vilken skillnad på stämning det här ska ha varit!Jag måste till skillnad från @Lilla berömma Duplantis förmåga att behålla fokus efter att guldet var bärgat.
Det att försvara ett os-guld i stav är en stor grej i sig, och att då klara av att släppa den sprudlande glädjen jag är mycket säker på han kände, för att ladda inför försöken på nytt OS- och Världsrekord. Fasiken vilken mental styrka, kudos säger jag bara.
Det är ju bara jämföra med greken som man så tydligt såg hade svårt fokusera när han insåg bronsmedaljen var säkrad.Verkligen. Sen var nog inte det här ”bara ett till OS-guld” för honom heller. Senaste tog han inför tomma läktare, fatta vilken skillnad på stämning det här ska ha varit!
Jag vet inte hur många gånger jag ska förklara att jag inte dömer honom! Jag tycker att det är lite trist att guldet är så självklart att varken han eller jag själv går bananas ! Det är ju just därför det är så slå rekord efter att guld har tagits i vanliga fall.Kul sätt du dömer honom för att han inte beter sig enligt normen när han vinner OS-guld. Jag kan lova dig att ingen av hans konkurrenter tänker som du. De förstår!
Vi har på klättring samtidigt som hopningen, någon som har koll på hur de räknar poäng där? Ser att vissa grepp har 5/10/25 p men sen har vissa fått poäng med decimaler, är det avdrag då? Räknas tid/antal försök in?
Jag upplever banan som väldigt hård? Ska den vara såSitter framför finalen i hästhoppningen och vilken svår bana
Jag upplever banan som väldigt hård? Ska den vara så
Känns nästan lite regisserat att det är tre man till omhoppningen. Nu vet de ju att alla som sämst har en medalj så de lär ju verkligen gå för guldet och inte försöka gå på säkerhet.
Blir spännande!