Wow wow wow
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle ju nu efter semestern vara duktig och gå och lägga mig i tid när jag jobbar dagen efter. Mondo sabbar detta för mig redan dag 2
Fast det ändrar ju inte på att jag tycker att det är trist att man (han och vi) känner större glädje när guldet är bärgat.Det blev ett rätt okej glädjeskuttande ändå tillslut va, @Lilla ?
Jag tänker mig att det handlar om att man inte kan släppa loss då om man har planerat att också slå rekord. Man kan liksom inte fira förrän tävlingen är slut. Då blir det inga rekord, för då förlorar man fokus.Fast det ändrar ju inte på att jag tycker att det är trist att man (han och vi) känner större glädje när guldet är bärgat.
Tycker just det är imponerande, att han inte firar utan håller fokus.Jag tänker mig att det handlar om att man inte kan släppa loss då om man har planerat att också slå rekord. Man kan liksom inte fira förrän tävlingen är slut. Då blir det inga rekord, för då förlorar man fokus.