Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guld!
Han jublar nog när han hoppat klart, fortsatt fokus nu.Lite trist eller vilket ord jag ska använda att varken han eller vi som tittar på hoppar och skriker och glädje. Att vi alla förväntar oss att han ska vinna.
Lite trist eller vilket ord jag ska använda att varken han eller vi som tittar på hoppar och skriker och glädje. Att vi alla förväntar oss att han ska vinna.
Ja!! Kul att han inte jublar direkt över guldet.
Först olympiska rekord och sen världsrekord kanske?
Japp han vill fortsätta vara i zonen helt klart.
Är ju inte så många idrottare som kan säga i en intervju att de vill slå världsrekord i varje tävling men Mondo sa det i en intervju och han har ju dessutom substans bakom det, man kan liksom tro på det.
Exakt han vill nog ha det också.Han har ju inte det olympiska rekordet
Jag tänkte att det är lite sportsmanship, man firar inte direkt efter någon annans misstag?Lite trist eller vilket ord jag ska använda att varken han eller vi som tittar på hoppar och skriker och glädje. Att vi alla förväntar oss att han ska vinna.
Jag övervägde att måla dit en massa pilar för en överanalys av varje individuell ansiktsmuskel.vad är din analys?
Jag tänkte att det är lite sportsmanship, man firar inte direkt efter någon annans misstag?
Jo men det är ju inte det jag menar. Utan att inte visar i stort sett något. Jag tycker att det är trist.Han jublar nog när han hoppat klart, fortsatt fokus nu.
Inte precis efter men jag tror ingen annan hade visat noll känslor.Jag tänkte att det är lite sportsmanship, man firar inte direkt efter någon annans misstag?
Nej precis, det är det jag menar.Han har högre ambitioner än så. Han tävlar ju mest mot sig själv nuförtiden. Ingen kan utmana honom just nu.
Fast han måste tycka att 6,10 är ganska lågt, olympiska rekordet är väl 6,03? Så han satsar på det med marginalJag tror att det är det olympiska rekordet i första hand han är ute efter.
Vi har alltid lätt våra ponnytjejer att man INTE firar direkt någon annan river så tänkte friidrotten jobbade lite sammaJodå, det kan man göra. Men kanske inte i den femtioelfte tävlingen man vinner i rad...
Fast han måste tycka att 6,10 är ganska lågt, olympiska rekordet är väl 6,03? Så han satsar på det med marginal