Okej, jag tar någon/några sidor i taget, så kanhända ngt jag kommenterar redan är utrett
Jag kan förstå att du/ni inte vågar skriva av mig som svart får, men jag är varken får eller ulv...
Den var väl tänkt att ge onda en chans, och det har den ju gjort... inte en enda ond utröstad (eller käkad) på 3 DL...Där håller jag med dig. Vet inte om en lek helt utan info var så bra
Vad tänker du om cirkus, nu när det visade sig att jfrelin var god?Med det sagt kom jag på en tanke jag hade förut: rösterna på LenaH dag 1. Om LenaH är god vill jag väldigt gärna ha henne vid liv. Är hon ond kan man lyncha henne senare och vanligtvis är man ändå inte säker på någons ondska dag 1. Cirkus och Jfrelin röstade på LenaH. Jfrelin hakade även på mot fio. Cirkus har känts ganska anonym och inte jagat mig som hon brukar.
Fattar att Jfrelin inte har tid/ork med leken men röstningen är misstänkt. Röstningen igår mer till cirkus fördel tror jag.
Jag har funderat på det och tänker att om bsf är ulv så borde de lagt sin dolda röst på fio så att de säkrade att en ulv inte rök, varför chansa och lägga den på LenaH? Det gör att jag tror att bsf kan vara god (eller i allafall inte i lyan) och att lyan bara kunde låta lotten styra utan att vara oroliga för att en kollega skulle ryka.
Ja, alltså, spela högt med lotten dag 1 istället för att säkra en onds överlevnad, utan att tråden kan se vad exakt som hänt? Känns inte troligt.Jag har också tänkt ett tag att bsf i vart fall inte borde vara i lyan -men det har mest varit på känsla (jag uttryckte det imorse innan natt-DL tex )
Men har inte riktigt släppt tanken att hon kan vara svarta fåret
Jag kan förstå att du/ni inte vågar skriva av mig som svart får, men jag är varken får eller ulv...