Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Delge gärna dina tankar vad vi har att gå på. För utöver att du känns skum känner jag mig lost.Fasen också. Men oavsett så åkte j den med mest synliga röster. Och inte en enda ulv ute. Men nu har vi väl ändå mer att gå på.
Men vad fanUppdatering
Syster Ratched här. Alla dök inte upp till medicinutdelningen och vi i personalen satte igång en sökinsats. Tre patienter @Jfrelin , @Kilauea och @qitis hade hittat en öppen dörr till gamla delen av sjukhuset och gick i korridorerna. De kom fram till ett rum med en stol som gick att snurra runt manuellt som förr i tiden användes för att lugna ner patienter. De tänkte detta kan ju bli kul lite som virvelvinden på Liseberg och bestämde sig för att roa sig en stund med denna stol. Först satte sig @Kilauea i stolen och de andra snurrade runt henne fortare och fortare. Sedan satte sig @qitis i stolen och snurrades av de andra. Den tredje patienten satte sig sen i stolen och snurrades runt och det gick fortare och fortare. Nu bar det sig emellertid inte bättre än att stolen tvärstoppade och av kraften som blev så slungades @Jfrelin ur stolen och rakt in i en stenvägg. Tyvärr blev skadorna så stora att @Jfrelin inte kom levande ur detta.
Vi i ledningen vill kraftigt inskärpa att de gamla delarna av sjukhuset är farliga och att utrustningen inte kollats på många år och att leta sig ut dit kan vara livsfarligt.
@Jfrelin var bybo
NattDL klockan 10.00
Om jag kan så är jag med på den!Okej kan vi vara överens om att vi tar dem från imorgon nu då??
Och göra vadå? Ska ni surfa på bukeSyster Ratched önskar med detta alla en god natts sömn och vill uppmana er alla att ta det lugnt och sussa sött i era sängar inatt så att nattpersonalen får lite lugn och ro.
Jag tippar spontant på Kilauea. Och Cirkus var ganska snabb med att tycka hon verkade åt det goda hållet för att hon röstade på mig. Och jag vet ju min egen roll och därav gör det Cirkus också skum. Dessutom röstade Cirkus på JFR ikväll.Jaha... är det Kilauea som är ulv då? Eller är det Gabby_Ossi? Eller röstade ingen ulv på fio?
Ulvarna måste ju ha kalas i lyan i alla fall...
Och göra vadå? Ska ni surfa på buke
Men vad fan
Jag tänker att jag vill syna @Harrysen imorgon pga hennes högst misstänkta kommentar innan som jag fångade strax innan DL.
Om jag inte finns kvar så får någon annan göra det -för det såg verkligen ut att vara postat i fel tråd ? Eller är det bara jag ?
Vill kolla på de som röstat på JFR. Dessutom tyckte jag Cirkus kommentar om att du blev god pga din röst på mig. Lät som att Cirkus visste att jag är god och försöker peka misstankarna åt mitt håll.Delge gärna dina tankar vad vi har att gå på. För utöver att du känns skum känner jag mig lost.
Okej kan vi vara överens om att vi tar dem från imorgon nu då??
Jag tycker att ulvarna kan börja räcka upp handen en och en från och med imorgon...!Om jag kan så är jag med på den!
Jo, jag blir också misstänksam mot de som röstade på Jfrelin. Men vet inte om det gör cirkus ond att hon tänker lite som jag.Vill kolla på de som röstat på JFR. Dessutom tyckte jag Cirkus kommentar om att du blev god pga din röst på mig. Lät som att Cirkus visste att jag är god och försöker peka misstankarna åt mitt håll.
Jag håller visserligen med om att Harrysens kommentar är misstänkt. Men samtidigt tror jag inte att vi har råd att lyncha en god till. Tror @Gabby_Ossi räknade på det tidigare idag och DL4 (imorgon) skulle kunna vara en avgörande lynch...Men vad fan
Jag tänker att jag vill syna @Harrysen imorgon pga hennes högst misstänkta kommentar innan som jag fångade strax innan DL.
Om jag inte finns kvar så får någon annan göra det -för det såg verkligen ut att vara postat i fel tråd ? Eller är det bara jag ?
Ja, det är det vi gör på natten Här sussar mina patienter gott iallafallOch göra vadå? Ska ni surfa på buke