Lugnet inför stormen, alla ändrar sina inlägg 21:29?Bra att det röstades i tid men det känns obehagligt lugnt nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugnet inför stormen, alla ändrar sina inlägg 21:29?Bra att det röstades i tid men det känns obehagligt lugnt nu?
vet ej om det vore bra eller dåligt eller om jag borde ändraLugnet inför stormen, alla ändrar sina inlägg 21:29?
kan det vara en röstkupp på gång ? Blir supernojig !Ja håller med, var är alla?
Skoja inte! Två röster som inte syns....
Jag vete sjutton om jag valt rätt?Jag hinner fortfarande ändra på 30 sek men vet inte om det är taktiskt att rösta på JFR ?
Jag funderar på hur det blir i röstningen för ulvarna och den dolda rösten om JFR hade fått min röst istället för Kila. Om det hade gått att lura ut något mer då.Jag vete sjutton om jag valt rätt?
Men !!
Hallå !!
Vadå. Valt rätt taktiskt ?!
Det där kändes ju riktigt skumt faktiskt ?
Råkade du posta fel ?
Jfrelin 4Jag gillar inte det här, nu är det väl sådär på gränsen så att man inte riktigt vet hur många röster JFR och Kila har med tanke på extrarösterna? Borde fler röster ligga på samma för att inte ulvarna ska kunna styra?
Ingen verkar ha protesterat än så antar att denna är aktuellAktuell röstlista?
DL3
16:06 Jfrelin röstar på qitis
16:13 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.22 Heffaklumpen röstar på Kilauea
18.57 Harrysen röstar på Kilauea
19.10 cirkus röstar på Jfrelin
19.26 Niyama röstar på Jfrelin
20.30 Gabby_Ossi röstar på Kilauea
20.33 Kilauea röstar på Harrysen
20.46 Lobelia röstar på Kilauea
20.48 qitis röstar på Jfrelin
21.01 Heffaklumpen ändrar röst till Jfrelin
Jfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1
Ja det stämmer vad jag kan se. Mina funderingar i slutminuterna var hur det skulle bli med att räkna ut vilka röster som hamnat vart om jag ändrade min Kilaröst till JFR. Och jag har inte kommit på svaret än, tar tyvärr lite tid för mig att räkna ut såntJfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1
Blev det va? Minus en, + en från fårulv och + en från röstfifflare.
Tänkte precis på samma sak… ett lyameddelande som råkade postas i tråden?Jag vete sjutton om jag valt rätt?
Men !!
Hallå !!
Vadå. Valt rätt taktiskt ?!
Det där kändes ju riktigt skumt faktiskt ?
Råkade du posta fel ?
Verkligen inte, jag sitter inte i någon lya, jag försökte få råd från goda för att få kläm på om det underlättar vilka som är ulvar med rösterna om JFR får en till röst.Tänkte precis på samma sak… ett lyameddelande som råkade postas i tråden?
Verkligen inte, jag sitter inte i någon lya, jag försökte få råd från goda för att få kläm på om det underlättar vilka som är ulvar med rösterna om JFR får en till röst.