Varför?Blir lite skum på cirkus nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?Blir lite skum på cirkus nu
Känns som onda kanske visade sig nu?Nu tycker jag att det känns ännu mindre som att Kila är ulv.
Med vänlig hälsning - en som kan ha fel
Glimra kan inte vara det och även om om Heffa kom med den mycket konstig teori igår så känns hon hon verkligen som hon letar ulvar. Jefrlin verkar vara stressad så det känns lite som hon kanske inte engagerat sig särskilt (pga RL) och mest bara följer med, tyvärr kan ulvar göra så också. Jag fastnar för för @Kilauea jag tycker hon varit ganska anonym i leken.20.00 Heffaklumpen röstar på fio
20.10 Kilauea röstar på fio
20.27 Jfrelin röstar på fio
20.29 Glimra röstar på fio
Ja det gör ni nogKänns som onda kanske visade sig nu?
Okej, pga Kilaueas röst på Harrysen är Kilauea mindre trolig ulv? Eftersom det vore dumt av Kilauea att i så fall lägga lekens första andraröst på ulven med specialförmåga (även om hon nog trodde att det var en förstaröst pga hennes och fios röster kom så tätt)? Har jag fattat rätt nu?Om Harry är fårulv bör inte lyakamrat röstat där.
Nu hänger jag inte med igen, vilka är det som skulle ha visat sig som ulvar?Känns som onda kanske visade sig nu?
Så du känner att kilaeua borde vara ond alltså?Ja det gör ni nog
Nojar över rösterna på Kila. Men alla känns onda.Nu hänger jag inte med igen, vilka är det som skulle ha visat sig som ulvar?
Alltså jag kan ändra, jag är inte alls säker. Det är skitsvårt utan någon info.Nojar över rösterna på Kila. Men alla känns onda.
Okej, så jag Harrysen och Gabby_Ossi ska ha avslöjat oss som ulvar då?Nojar över rösterna på Kila. Men alla känns onda.
Spelar ingen roll om det är andraröst eller inte. Mer att jag tror inte att hon skulle rösta på en kollega med specialförmåga. Nu vet jag ju inte om Harry är fårulv, men hon är en möjlig ditoOkej, pga Kilaueas röst på Harrysen är Kilauea mindre trolig ulv? Eftersom det vore dumt av Kilauea att i så fall lägga lekens första andraröst på ulven med specialförmåga (även om hon nog trodde att det var en förstaröst pga hennes och fios röster kom så tätt)? Har jag fattat rätt nu?
I så fall kan jag faktiskt hålla med dig där! Med enda tveksamheten i att det var så tätt mellan Kilaueas och fios röster att Kilauea nog trodde att hon la en förstaröst.
Som jag igår. Ta hand om digBer om ursäkt för alla "dumma frågor". Jag är trött och hjärnkapaciteten för dagen är typ slut så jag hänger inte riktigt med bara
Jag är inte heller säker. Jag vet inte om det är bra att lyncha Jfrelin. Men Heffa och/eller Gabby är möjliga onda och röstar på Kila så det känns inte bra. Iofs är alla möjliga onda. Men de känns skumma.Alltså jag kan ändra, jag är inte alls säker. Det är skitsvårt utan någon info.
Så du känner att kilaeua borde vara ond alltså?
Jag fick tvärtomvibbar pga hennes röstinlägg?
Jag kan ändra om du framför bra skäl till varför
Nä kanske inte du men de andra två + Jfrelin om jag får låtsas att jag är salig @LenaHOkej, så jag Harrysen och Gabby_Ossi ska ha avslöjat oss som ulvar då?
Ber om ursäkt för alla "dumma frågor". Jag är trött och hjärnkapaciteten för dagen är typ slut så jag hänger inte riktigt med bara
Vet ej . Kanske nån av er?Okej, så jag Harrysen och Gabby_Ossi ska ha avslöjat oss som ulvar då?
Ber om ursäkt för alla "dumma frågor". Jag är trött och hjärnkapaciteten för dagen är typ slut så jag hänger inte riktigt med bara