Jag är också inne på att minst en eller troligen flera av rösterna igår på fio borde vara från onda. Liksom vad är oddsen för att alla de är från goda ?Jag är rätt säker på att det finns ulvar som röstat på fio och av de som röstade där är en borta. Heffa röstade jag på igår men tror inte jag kommer rösta på henne idag igen. Däremot funderar jag på Jfrelin, Kila och Gabby? Tror inte att alla tre är i lyan för det vore att outa sig för mycket. Rätt säker på att Jfrelin inte är fårulven men väl vanlig ulv kan passa bra.
Kom på att om Harry eller Gabby är fårulven och lag sin öppna röst på fio och den dolda på LenaH så kunde de inte göra så att fio hade majoritet om de nu ville säkra att en eventuell kollega (bsf) inte blev lynchad eller iaf hamnade i lottning.
Heffa känns inte heller så ond för mig totalt -hon har verkligen teoriat och grävt tycker jag -visst hon hade fel om fio igår -men kan ju knappast lastas för att så många hakade på ändå ? Mer intressant vilka som hakade på tycker jag
Bsf är en svår nöt att knäcka -finns så många om och men och utifall att , att där känner jag personligen att jag kan vänta med henne lite till faktiskt -finns så många fler som är skummare nu egentligen nu när vi har flera DL och röstlistor att gå på (Och det trots (!) att du lagt en tredje röst på mig idag @Blacksmithfarm )
Så jag fokuserar på JFrelin främst idag för den snabba rösten på mig idag skaver verkligen !
och hon la också en andra röst på LenaH i dl 1
Och Igår röstade hon på fio snabbt också. Hm
Men har också ögonen på kilauea , främst för hennes röst på fio igår. Den är jag fundersam på