Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Vill du åka? Åker Ariel bra i transporten? Har du råd med bensinen? Åk!
Jag hade inte åkt 36mil t&r samma dag. Det tar ju en stund att köra, både för föraren och för hästen som åker. Men i min tankevärld är ett fälttävlansläger mer än över dagen, och om hästen åker lugnt och sansat ska det imo inte vara några större problem. Jag åkte från Vallentuna (norr om Hufvudstaden) ner till Billingen för att rida en PP-klass i distansritt med förra hästen (Åkte dagen innan, red, åkte hem dagen efter.)
Ja, jag vill åka... Ariel är väldigt lätt att åka med, även om det längsta jag kört med henne var 20 mil. Lägret börjar på söndag och slutar torsdag, men jag skall kolla om vi får komma redan på lördagen.
Kanske frimärkssamlande eller korsordslösande?
I fredags fick jag ta bort Hampus. Han fick fång så det blev ett snabbt beslut om avlivning. Grabbarna går själva nu, så jag hoppas verkligen att veterinären får ändan ur och kommer och kastrerar. De behöver en vuxen som håller ordning på dem.
Nu hoppar jag in i tråden eftersom jag förhoppningsvis ska köpa fjordhäst snart!