Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok stocken över grav tycker jag inte var nåt att prata om för klassen, den är jättefin o inbjudande galoppsträcka mot, var den öppna graven är vet jag dock inte. Men som jag skrev, hindren var allmänt stora o då kan det ju bli så att man fegrider om man är debutant i klassen.
Ok stocken över grav tycker jag inte var nåt att prata om för klassen, den är jättefin o inbjudande galoppsträcka mot, var den öppna graven är vet jag dock inte. Men som jag skrev, hindren var allmänt stora o då kan det ju bli så att man fegrider om man är debutant i klassen.
Nej det är sant, då måste den ha legat ner åt vänster efter bordet? Ponnyerna gick ju mer lite åt höger efter bordet o sen bakom den där häcken. Själv gillar jag ju inte öppna gravar, tänker på den som de har som sista hinder i Mantorp, inte heller så rolig.
Vi har ju redan 6 ston i stallet av varierande besvärlighetsgrad. Räcker inte det? Jag behöver faktiskt en beskedlig valack nu.....fast å andra sidan så var valacken jag hade på foder innan mer stoig än stona.
Den minst besvärliga är nog @pink_angel lilla Duna som glatt seglade över hindren i 1m klassen igår och knep en 7:e placering ihop med sin medryttare. Nu är jag fräck och lägger in en bild på det bara för att Epona är stolt över sin hagkompis.
Det beror på vilket håll du står åt... strax nedanför blomlåde - kombinationen typ
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1439362572_5db7372b0209fce430ff9e6ea93f331c
Åhå! Då kommer ni ju vinna i DagstorpJag har ju haft influensan från hell i tusen veckor så jag har ju inte ridit på en månad.. bara denna sista veckan innan Hermanstorp så jag orkar inte rida mer än dressyr och hoppning och inte han heller så tyckte det var bäst så! Men passade bra att rida d+h , är ju bara en timme dit. Tänkte få till en terrängträning nu i veckan så vi får bettet mellan tänderna igen! Tänker ju rida Dagstorp på Söndag!
Åhå! Då kommer ni ju vinna i Dagstorp
Och den där smala stocken i framkant fanns inte med från början utan tillkom efter påtalande att något sådant behövdes...
@Novali01 Fast dina är ju inte lika tjocka som min