Woppie, drygt 10 h på terrängbanan på årets första tävling! Fan vad bäst, love it. Min ponnyfavorit var med o gjorde en fin unghästrunda och jag fick en till ny idol, nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Det är vissa 1* linjer och enligt mig (som inte ens vågar över 90cm) en skit läskig bana ^_^.Har någon av er ridit 100-klass i Örebro senaste åren? Det var typ 100 år sen jag var där med gamla hästen.
En bana att debutera 100-klass på?
Jag red den både 2013 och 2014.Har någon av er ridit 100-klass i Örebro senaste åren? Det var typ 100 år sen jag var där med gamla hästen.
En bana att debutera 100-klass på?
....nä, men vi förväntar oss massvis av filmer och bilder på spektaklet så att vi kan bli ännu mer avundsjuka.
Själv har jag inte suttit på min häst på lite drygt en vecka eftersom hon blev öm och spänd i musklerna i ländryggen. Kändes lite smålurig vid hoppträning vi var på dagen innan. Hon fick skav av shabrakkanten bakom sadeln när hon började fälla och först trodde jag att det berodde på det men jag vette f-n. Nu har vi traskat runt i skogen och sprungit i snöre istället och ömheten och spändheten har släppt men vi åker iallafall till veterinären på torsdag för att kolla om det ligger något lurt bakom fenomenet.
Det kanske blir debut på hemma-tävlingarna iställetJag red den både 2013 och 2014.
Jämfört med de andra 100-banorna "häromkring" (alltså typ dina trakter) är den tuff, snarare en bana att förbereda sig för 1* på än att debutera. Men samtidigt är den rejäl och välbyggd så för en häst som går på bra framåt är den egentligen inga problem.
Det är nog ett bra valDet kanske blir debut på hemma-tävlingarna istället
Mr Pooh borta igen...
haha hur kan man läsa så felörebro buck! inte öved
som @the_connemara konstaterade så läste jag fel på banan ^_^.Tack för svaret @Buck
Hästen har gått många 90-klasser (10-12 st) men jag har ju valt att inte gå upp av en anledning (mycket spänd på tävling) men hoppas att poletten trillar ner denna säsong
Har hört andra som tycker att deras 100-klass är ganska snäll. Har anmält mig till 90 nu så får jag se hur hon känns på tävlingarna innan, kanske är möjligt att byta klass om det blir aktuellt.
Haha okejsom @the_connemara konstaterade så läste jag fel på banan ^_^.
När du svarade på den frågan, så funderade jag över hur du kunde veta så mkt om Örebro, men tänkte att du har väl bott där för länge sedan eller något.som @the_connemara konstaterade så läste jag fel på banan ^_^.
Blir det något efter denna säsongen, så blir det nog bara hoppning...Han skulle väl igång nu och tävla denna säsong. Verkar ju dock som en rätt rejäl senskada så är väl tveksamt om det blir så mycket mer tävling. Han är ju ändå femton år nu...
De har tävlat hoppning ett par gånger i år, tror jag.Men Oj så tråkigt.. men var han någonsin ickeborta? Jag har inte hängt med angående Mr Pooh men trodde inte ens han var på banan än?
Nä jag var nog bara lite trött ^_^. Kan inte ens peka ut Örebro på kartan .När du svarade på den frågan, så funderade jag över hur du kunde veta så mkt om Örebro, men tänkte att du har väl bott där för länge sedan eller något.