Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch vad ni gnäller, ni är ju närmare döden åldersmässigt bägge två i vilket fall! :p

Japp nu är jag back in business, slut på alla seriösa inlägg här, alla som ens försöker kommer utsättas för gruvliga påhopp....:nailbiting:

Vill du inbilla alla ja, kära @LenaH...:D:p I själ o hjärta är du o @fio veeeldigt mycket äldre än lilla jag...trallallalaaaaa....:bump:

@Speedway din lilla hopplösa krake! Var ju hemma hos dig för att hämta Liten Ulv men att låta bli att öppna dörren är ju att ta saker o ting lite längre än nödvändigt??:rage: Om du inte har städat hemma hos dig innan finfrämmat kommer är ju inte nåt JAG ska få sota för?? Que?? Så stoppa nu ned den otäcka Lilla Ulven i buren o skicka över den pronto, har tänkt att använda den till köksskåpsprydnad i helgen.

Din jyyyyyrplågare!!!!:nailbiting::arghh::rage: HUR kan man binda en stackars liten ulv i ett träd??? *Ringer hysteriskt till Djurens Galna Vänner mfl* Stackars liten ulvis...jag ska rädda dig från den otäcka Borås-Kvinnan ska du se, en dag när hon minst anar det slår jag till!:devil:

Vill också påpeka att mina nya glasögon funkar utmärkt. Kan dock inte riktigt fatta vad optikern menade med att det går snabbt utför i min ålder? Jag har ju inte åkt slalom på hela vintern??:confused:

Du anar inte vad jag har i min garderob. :sneaky:

Garderob? :confused:

3769552030.jpg

:laugh::laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 661
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar