LenaH
Trådstartare
Menar du att vi borde lägga lika mycket tid på den här tråden som på lekarna??Den återgår snart till sitt rätta jag... den har ju blivit seriös pga tidsbrist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att vi borde lägga lika mycket tid på den här tråden som på lekarna??Den återgår snart till sitt rätta jag... den har ju blivit seriös pga tidsbrist!
Menar du att vi borde lägga lika mycket tid på den här tråden som på lekarna??
Ja ingen av oss är ju heldöd. Är vi i limbo alltså?Nää men vi är ju döa nu.. eller halvdöa iallafall..
Ja ingen av oss är ju heldöd. Är vi i limbo alltså?
Jag håller med, det här är bara segt.Ja nått sådant Fast det är jobbigt att vara halvdöd när man är död.. jag är nog hellre heldöd än halvdöd faktiskt
Nja, vi står ju låååååångt bakom dig i kön iaf!Äsch vad ni gnäller, ni är ju närmare döden åldersmässigt bägge två i vilket fall!
Den ulven o @Fiorano s Tyra alltså, bästa ohästiga små djuren
Vad ska man säga, det märks att @Novali01 är tillbaka i Sverige och internet igen...
den otäcka Borås-Kvinnan
Låter som i stil med skelett-kvinnan
Kan dock inte riktigt fatta vad optikern menade med att det går snabbt utför i min ålder? Jag har ju inte åkt slalom på hela vintern??
Man behöver ju inte stå på ett par skidor för att det ska gå fort utför. Det brukar kunna funka om man sitter på en häst också.