Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fasen @fio du måste äta bättre! Du ser lite tunn ut. Hur ska du orka tävla på söndag?
Ha ha ha! Det här måste vara den roligaste tråden på hela Buke
Garderob?
det ser vi alla framemot!Jaså, det är så din samling ser ut? Spännande! Jag ska minsann ta och fota min också ikväll när jag kommer hem.
Den ulven o @Fiorano s Tyra alltså, bästa ohästiga små djuren
Det finns alltså folk, som är födda -93 som sitter och rider på strax över 20 straff på en CIC** i Kreuth?! Jag är glad om jag ens får 20%! Och det kommer jag inte få förrän den gråa sluta leka giraffelefantbockmaskin. 20% alltså.
Menar du att det är utomjordingar? Vad står det i tr om det egentligen?!Folk? Nä men tyskar (antar att det är en tysk) dom är ett helt annat släkte när det kommer till dressyr
Är inte speedie grön???????Porträtt av Speedie:
Är inte speedie grön???????
Vet du inte att tyskar är utomjordingar? Trodde jag var allmänt käntMenar du att det är utomjordingar? Vad står det i tr om det egentligen?!
Är inte speedie grön???????
Det finns inget tr på tyska... Det är därför dom är så bra! Dom har tid att träna när dom slipper lägga ner timmar på att tolka fanskapet.Menar du att det är utomjordingar? Vad står det i tr om det egentligen?!