MY PRECIOUS!!!!!!! DEN vill jag ha istället för Ulven!! Ge mig ge mig ge mig.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja bara du passerar bron så är alla regler som bortblåsta, så avslappnat och skönt att vara på tävlingar då Lite som att jämföra fälttävlan och dressyrtävling här hemmaFinns väl inga regler alls nedanför Danmark? I Belgien får iaf hästarna bo mitt i samhällena, alla tar hänsyn om det kommer en häst, hundar får följa med in på restauranger och människorna ser MYCKET gladare ut än hemma i gamla Svedala!
De ställde sig också mycket frågande till när jag försökte beskriva allt som förbundet bestämmer över oss o alla regler vi har att följa så....
Haha! Den är inte till salu just nu, men kan ju hända att hon kommer vara det ett antal dagar nu innan vi har nått upp till det magiska 2 års strecketMY PRECIOUS!!!!!!! DEN vill jag ha istället för Ulven!! Ge mig ge mig ge mig.....
O vad i helskotta gör vi i Svedala då?!Finns väl inga regler alls nedanför Danmark? I Belgien får iaf hästarna bo mitt i samhällena, alla tar hänsyn om det kommer en häst, hundar får följa med in på restauranger och människorna ser MYCKET gladare ut än hemma i gamla Svedala!
De ställde sig också mycket frågande till när jag försökte beskriva allt som förbundet bestämmer över oss o alla regler vi har att följa så....
nääää din gröna drake, det är jag inte!!Är du färgblind?
har du hakat upp dig?Är du färgblind?
O vad i helskotta gör vi i Svedala då?!
Spänningen är oooolidlig!!Idag kan vi skriva vad vi vill ostraffat för idag tävlar @fio....om hon nu vågar sig ur startfållan vill säga!
Jag har en terrängsadel som jag älskar som du skulle kunna prova. Håller ju också till i Flyinge så det borde inte vara så svårt att möta upp i ridhuset.
Det är en Barnsby Liberte och kan nog tyvärr vara lite svår att få tag i ny eftersom Barnsby tyvärr gick i konkurs ifjol, men det finns mer eller mindre begagnade att få tag på i england om man vågar chansa. Min är dessutom en normal bom så den är nog lite smal till din men du kan ju testrida i den på min häst och åtminståne känna om du älskar eller hatar iden.