Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns väl inga regler alls nedanför Danmark? I Belgien får iaf hästarna bo mitt i samhällena, alla tar hänsyn om det kommer en häst, hundar får följa med in på restauranger och människorna ser MYCKET gladare ut än hemma i gamla Svedala!:D
De ställde sig också mycket frågande till när jag försökte beskriva allt som förbundet bestämmer över oss o alla regler vi har att följa så....

Finns väl inga regler alls nedanför Danmark? I Belgien får iaf hästarna bo mitt i samhällena, alla tar hänsyn om det kommer en häst, hundar får följa med in på restauranger och människorna ser MYCKET gladare ut än hemma i gamla Svedala!:D
De ställde sig också mycket frågande till när jag försökte beskriva allt som förbundet bestämmer över oss o alla regler vi har att följa så....
Ja bara du passerar bron så är alla regler som bortblåsta, så avslappnat och skönt att vara på tävlingar då:angel: Lite som att jämföra fälttävlan och dressyrtävling här hemma :p

O vad i helskotta gör vi i Svedala då?!

Jag har en terrängsadel som jag älskar som du skulle kunna prova. Håller ju också till i Flyinge så det borde inte vara så svårt att möta upp i ridhuset.
Det är en Barnsby Liberte och kan nog tyvärr vara lite svår att få tag i ny eftersom Barnsby tyvärr gick i konkurs ifjol, men det finns mer eller mindre begagnade att få tag på i england om man vågar chansa. Min är dessutom en normal bom så den är nog lite smal till din men du kan ju testrida i den på min häst och åtminståne känna om du älskar eller hatar iden.

Alltså, bra att jag läser ditt inlägg ordentligt (sluta tramsa @Novali01 , viktigt info passerar rakt igenom min ärthjärna :mad: :p), du har ju skrivit modellen här! Åh, jag som googlat, o googlat, o googlat :p

Hittat bla denna i min fart som jag tyckte såg ut som din: http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new...790?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item51cf62fc3e

Både jag o hästen bara :love: din sadel!

Tramsa?? Moi??? Skulle jag aaaaaaldrig göra.:eek:

Idag ska jag ägna mitt liv åt trams eftersom jag igår fick lite skruvar o annat skrot utdraget ur mitt knä...den som inte tål blod ska inte titta på min bild i nästa inlägg....:yuck:

Knauml%2020150416_zpsj2tytukw.jpg

Men kära @Novali01 , om du slutar trakassera folk så att dom blir hämndlystna så slipper du få knäskålarna sönderslagna med brännbollsträ. :angel:

Fast jag tycker lite synd om dig iallafall så hoppas att det blir bra nu. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 661
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar